onsdag den 4. december 2013

It's the end of an era

Vi har haft mange gode oplevelser sammen. Vi har grint og grædt sammen. Du har været der i mange år, i medgang og modgang, i regnvejr og i solskinsvejr. Du har hjulpet mig ud af mange kniber, og du har næsten aldrig vendt mig ryggen.

På det seneste er du blevet ældre, meget ældre. Det har været tydeligt at det sang på sidste vers, at du ikke kunne mere, du havde fået nok.

Du har ikke givet helt op, men det har jeg. Det dur ikke mere, du lider og din lidelse er min lidelse. Jeg har trukket stikket, omend det var modvilligt. Misforstå mig ikke, jeg har nydt vores tid sammen og de oplevelser vi har delt. Men jeg har fundet en bedre og yngre model. Kald mig blot overfladisk, men i dette tilfælde (og et par andre) vinder "ung og pæn".

Farvel HTC - en eller anden model. Goddag (Bigbro-P's kæreste T's aflagte) Iphone 4. 

Ps. Min nyerhvervelse blev selvfølgelig fejret ved at jeg øjeblikkeligt oprettede en profil på instagram, find mig under Hippehebod.
Jeg har startet ballet med et vaskeægte selfie og et madbillede. 


2 kommentarer:

  1. Pyha, jeg troede lige da jeg så overskriften og de første par sætninger, at du havde tænkt dig at stoppe med at blogge! Heldigvis var det ikke det ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare rolig, jeg skal ingen steder :)

      Slet