mandag den 9. december 2013

Diller-pels

I dag skal det handle om tissemænd og kønsbehåring, mest kønsbehåring, faktisk kun kønsbehåring (næsten). Tidligere i dag lagde Maja en kommentar på indlægget om People's sexiest man alive; hun undrede sig over, at der ikke var nogen der havde kommenteret på, at Justin Therouxs kønsbehåring var meget tydelig, og faktisk også virkede til at være af den vilde slags. Maja, ærligt? Jeg turde ikke sige noget, for det er når jeg tager sådanne emner op, at jeg nogen gange ryger ud af en lidt voldsom tangent - og det vidste jeg ikke helt hvordan folk ville tage imod.

Men altså, nu har Maja jo været så elskværdig at lukke op for posen, så nu skal vi snakke lidt om diller-pels.


Dette er billedet der fik Maja til at kommentere. Hvis i kigger efter, vil i kunne se, at der er, hvad der ser ud til at være, en meget mørk og tæt kønsbehåring. Ud fra dette billede, er det ikke muligt at afgøre hvorvidt der også er tale om langt hår. Men det vil vi, for dette indlægs skyld, gå ud fra. 

Lang kønsbehåring er et no-go i min bog. Det kilder (det gør det altså), det ender i ens mund (det gør det altså), og det får selve udstyret til at se forsømt, usoigneret, forladt og småt (!) ud. Det er ikke en favorabel situation for nogen af parterne. 

Lad os bruge et velkendt billede, for at illustrere hvad jeg mener: "If you trim the bushes, the tree looks bigger." 


Ikke noget træ i sigte, men i forstår vel hvad jeg mener (og det skulle altså med). 



Men skal vi så over i den anden grøft? Skal der slet ikke være noget? 

På billedet ovenfor, er det tydeligt at der ikke er særlig meget, hvis nogen, kønsbehåring tilbage; træet må stå alene. Ingen tvivl om at det får træet til at se større ud, når der ikke er nogen buske tilbage, men det får også træet til at se ensomt og meget (MEGET) ungt ud. Jeg ved ikke med jer, men jeg er ikke interesseret i at klatre i noget der kunne sidde på Justin Bieber. 

Der er ikke noget der sidder fast i tænderne, der er ikke noget der kilder, og det ser nok en smule mere velsoigneret ud. Men det skidt stikker altså når det er på vej tilbage. Det får manden til at ligne en dreng, og det er også et no-go. 

Enter Mr. Beckham


Her har vi ramt, hvad der ligner en gylden middelvej. Der er ikke voldsomt meget hår, men det er der. Det er trimmet (en gang til i kursiv, for at understrege det: trimmet). Det skal ikke trimmes ned til en halv centimeter, men det skal trimmes. Det må hjertens gerne være der, så han ligner en mand, men det skal trimmes. 

Det her 'look' får området til at se velplejet og velsoigneret ud, og det får ikke træet til at se mindre eller grimmere ud, tværtimod gør det her træet pænere. 

Update: Gitte spurgte hvordan jeg kunne se hvor meget busk der er rundt om Beckhams træ; det kan jeg heller ikke. Det er et kvalificeret gæt ud fra mængden og længden af håret på maven, og det faktum at det ikke ligner, at underbukserne 'hviler' på en ordentlig busk.

Jeg kan godt prøve at sætte nogle tal på: Ikke længere end 2-3 centimeter, ikke kortere end 1 centimeter. Alt under 1 centimeter kradser, alt over 3 centimeter kilder. Skal din kvinde have skægpest eller grine af dit træ, så bryd endelig reglerne, hvis ikke; så følg ovenstående. 

Ps. Du skal aldrig, A L D R I G, prøve at farve det. 

Kom endelig med input.. 

20 kommentarer:

  1. Jeg er muligvis en neewb indenfor det her med kønshårsstudering, men jeg begriber ikke hvordan du kan se hvor meget hår david beckham har på hans ædlere dele ud fra det billede? Han er jo dækket helt til? Gør mig klogere, kom! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har opdateret indlægget ;)

      Slet
  2. Det her var en ualmindelig priceless overspringshandling - så tak for det ;-)

    SvarSlet
  3. For fanden hvor jeg elsker det! Og tak for lige at få mig udpeget som hende creeperen der kommentere på de upassende ting ;) - men uden tvivl enormt vigtige ting! :D
    Men jeg er helt med dig! En mellemvej er klart, at fortrække! :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Bliv endelig ved, du er en evig inspirationskilde :p

      Slet
  4. Haha, hvor er det et helt fantastisk indlæg! :b

    SvarSlet
  5. Spot on :P
    Det er sjovt som nogle fyre tror det er alt eller intet. Slet slet ikke! Lidt, men godt (læs: trimmet)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er nødt til at være noget, ellers dur det ikke :)

      Slet
  6. Jeg er meget afslappet med hans kønsbehåring, det skal være som han kan lide det, om det så er der eller ej, tager vi, når pakken åbnes..
    Tilgengæld, så er det turn off, hvis han vokser brystkassen, en MAND har hår på brystet, jeg gider ikke et preteen look..

    SvarSlet
    Svar
    1. Håret på brystet skal ikke fjernes, det er det der gør ham til en mand :)

      Slet
  7. Jeg kommer sådan til at tænke på det afsnit af Langt fra Las Vegas, hvor Kenny Nickelmand (?) kæmper med at få sine pubeshår (DILLERPELS JEG ELSKER DET!) klippet i vater.

    SvarSlet
  8. Jeg er en lidt ældre generation end jer andre. I min ungdom var der ingen, der hverken trimmede og slet ingen der barberede deres kønshår. Der var det total væg til væg tæppe over det hele. Og ja man fik hår i munden. Endnu være hvis det sad fast i tænderne. :-). Det jeg prøver at sige er, hver generation sin tradition. Hvad der er bedst eller mest rigtigt- hmm. Ja ikke til at vide. Om 100 år, har vi vel udviklet os sådan, at vi fra naturens side ikke udvikler krops hår. Nyd det nu mens det er der. Nyd dog at der er lidt at rive i. Altså hår. En mand uden hår. Er i mine øjne lidt for drenget. God jul til jer alle.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du helt ret i, og jeg skriver netop også at der bør være hår - men ikke for meget, jeg er ikke interesseret i at dø af grin når jeg er i det område. Det skal trimmes, men det skal ikke fjernes :)

      Slet
  9. hahaha! genialt! overvejede næsten at poste et link til dette indlæg på min facebook, men lod være :P

    men så har jeg et spørgsmål.. hvordan bør kvinder se ud "downstairs"!? for jeg sidder da helt her og kommer i tvivl om, hvorvidt jeg gør det rigtigt....! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du poster bare løs - I don't mind. En veninde postede det igår - så meget for lille hyggeblog som hele vennekredsen ikke kender til :p

      Anyways, med hensyn til dit spørgsmål: I er nødt til at stoppe med at sætte tanker igang i mit hoved, det stikker altid helt af for mig. Ovenstående indlæg nåede jeg heldigvis at få gjort nogenlunde stuerent, men det er sådan noget der kun sker en gang for mig.

      Men så alligevel; jeg skal sgu nok skrive det indlæg så.

      Slet
  10. Rigtige mænd har hår punktum. Men altså, alt med måde jo.

    SvarSlet