torsdag den 12. december 2013

Det handler stadig om de nedre regioner

Jeg skulle have set den komme. Det skulle jeg virkelig. Jeg kan jo ikke regne med, at et indlæg med titlen 'Diller-pels' går ubemærket hen. Jeg burde have vidst, at det indlæg ville afføde et spørgsmål eller to. Jeg havde håbet på, at der var ét spørgsmål der ikke ville blive stillet, for som jeg allerede har bevist, har jeg meget svært ved at stoppe mig selv, når en læser planter en tanke/idé i mit hoved (total Inception der, et skridt tættere på at blive Mrs. Gordon-Levitt).

Men spørgsmålet blev stillet, og jeg har virkelig prøvet at ignorere det; jeg har endda sagt til veninder, at det da var et skørt spørgsmål at stille (Undskyld Helene, for det synes jeg slet ikke (Desuden gav det mig en mulighed for at google: Wild Bush, No Bush, Trimmed Bush (og blive totalt forfærdet)))

Spørgsmålet er ikke så slemt, det omhandler egentlig bare den kvindelige pels (jeg kan godt lide det ord), eller hvad skal vi kalde det? Kusse-pels er nedern (det er Diller-pels vel egentlig også, men jeg kan ikke lave det om - eller det kan jeg jo godt, men det ville være dumt).

Filet- varmer? Overskægget (you know, det er over læberne? - Ej, klamme Heidi) Fisse-Lette-Hætte? Den kan vi lide; Fisse-Lette-Hætten.

Inden jeg begynder, vil jeg gerne lige udpensle, at jeg jo ikke kan sige hvordan det skal være, og at alt andet end det jeg gør, er forkert. Man skal da gøre hvad man vil. Min hensigt med sidste indlæg var egentlig bare at være lidt sjov (og hvis man skal forklare, at det er det man prøver på, så ved man at det er fejlet totalt), man kan jo lide hvad man kan lide - og personligt foretrækker jeg, at jeg ikke får hår i munden og tænderne.

Anyways, Fisse-Lette-Hætten.


Jeg kan jo ikke rigtig tillade mig at bede om en trimmet Diller-pels, og så selv lade det hele være. Desuden er min erfaring, at det ikke er videre behageligt (den har jeg også hørt fra andre). Jeg kan godt se, at det for nogen kvinder bliver lidt af et 'statement' - "Manden kontrollerer ikke kvinden-agtigt", men jeg synes ikke det er særlig pænt, slet ikke når det stikker ud fra trussen, til siden, for neden, for oven og alle vegne.

Men så er spørgsmålet jo igen: Skal det hele væk?


Nu er det jo vinter, og jeg er faktisk ret kuldskær, og i de regioner er man en smule mere tyndhudet end så mange andre steder, så det er jo fucking koldt. Og hvis vi skal fortsætte med at holde det her indlæg op imod det andet, så er der altså noget meget ungt over det 'look', hvis i spørger mig. Jeg forstår udmærket godt, hvorfor nogle mennesker foretrækker at der slet ikke er noget. Den er jeg bare ikke med på.


Det efterlader os jo så med et hav af muligheder; for faktisk er det bare de to ovenstående jeg ikke er helt med på. Du kan have en landingsbane, du kan trimme skidtet, du kan lave styles - seriøst, det kan du. I SATC får Samantha lavet et lyn, i den første sæson af Big Brother laver en af deltagerne et hjerte og så videre. Slå dig løs, det er sgu da også lidt sjovere.

Jeg kan ikke sætte nogle tal på denne gang, for lige dette emne er jeg meget mere påpasselig med end det andet. For helt ærligt; Who the fuck am I to talk? Jeg har ikke skulle tage mig af de regioner i en evighed, der er sikkert en hel Fisse-Lette-Hætte mode jeg er gået glip af.

Ps. Du skal aldrig, A L D R I G, prøve at farve det.

Pps. Der skal linkes til andre bloggere i de mere 'tvivlsomme' indlæg, så jeg vil bare sige at Rikke altså har sagt det her indlæg er helt okay og ikke er alt for meget. 

2 kommentarer:

  1. Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skulle gøre uden de her indlæg. Hvor er det bare fantastisk på sådan en ISKOLD torsdag. Lige hvad jeg manglede.

    Mht. at lade hår være lig statement... Det er da noget underligt noget! Det er der masser af andre måder at gøre på. Den begrundelse finder jeg nu noget pudsig :P

    Når du siger, man ikke skal farve det, så er jeg nød til at spørge: hvad farve har du prøvet? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har aldrig selv prøvet at farve det, men har set nogle voldsomme skræmmebilleder ;p

      Slet