fredag den 22. november 2013

Weirdo


Nuvel, jeg deler meget her på mit lille stykke af internettet, men der er vel grænser. Denne kommentar faldt på indlægget om den royale families nye portræt - om den så skal ses som en meget subtil hentydning til, at jeg ikke er så voksen som jeg burde være, ved jeg ikke. Men altså, det er sgu mærkeligt det her. 

Jeg gider slet ikke kommentere på, at afsenderen er anonym og hvor dårlig stil jeg egentlig synes det er, at man ikke vil stå ved hvem man er. 

Jeg ved godt denne kommentar ikke er grel, faktisk er den grinagtig (jeg skreg af grin da jeg så den). Men jeg vil alligevel kalde den åndssvag. Den falder fuldstændig ude af kontekst (vi gik fra royale til Harry Potter til menstruation - that escalated quickly), der bliver spurgt om noget (ret) personligt, der bliver spurgt om noget der er næsten umuligt at gøre bare lidt sjovt og der bliver spurgt anonymt (not a fan). 

Men ikke desto mindre: 

Kære anonym, 


Jeg var 12, det var d. 10. december, det regnede den dag og jeg havde røde bukser på, så jeg var i starten overbevist om, at mine bukser havde smittet af på mine trusser. True story. 

18 kommentarer:

  1. Jeg så fornylig at Miriam havde fået samme kommentar! Fandeme underligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha! Lige præcis! Jeg var også smadret af grin. Mærkeligste spørgsmål nogensinde... Og så kan jeg ikke engang huske det.

      Slet
    2. Det er så skørt! Men hvad fanden, er det ikke når folk begynder at trolle en, at man ved man er ved at blive til noget? :p

      Slet
  2. Svar
    1. Det er tosset, det er hvad det er ;)

      Slet
  3. Nu vil jeg godt lige forsvare de personer, der kommenterer som "anonym" (mest af alt fordi jeg er en del af dem :b). Jeg har flere gange prøvet på at kommentere som andet end anonym, men ligegyldigt hvilken af de andre funktioner, jeg vælger, skal jeg skrive en hjemmeside (som jeg ikke har), eller logge ind med google+ (som jeg heller ikke har). Om det er mig eller min computer, der er noget galt med, skal jeg ikke kunne sige, men lige meget hvad jeg prøver, kan jeg kun være med i legen, hvis jeg kommenterer som anonym. Det er dog ikke kun din side, jeg har besvær med ikke at være anonym! :)

    Hilsen den ikke så anonyme Kamilla!
    (For god ordens skyld: Nej, det er ikke mig, der har stillet dig det mærkelige spørgsmål! :b)

    SvarSlet
    Svar
    1. Som du ser nedenunder kan du jo sagtens vælge 'navn/webadresse' og så bare nøjes med at skrive et navn - du behøver ikke skrive en hjemmeside :) Bare lidt hjælp :D (Og ja, Bo et mit alterego - mwuhahaha)

      Slet
    2. Det må være min computer, der er noget galt med så, for jeg kan ikke vælge den funktion :( Det var da irriterende! Der er en masse andre, jeg kan vælge, så det ser da mærkeligt ud, at jeg ikke har navn/webadresse funktionen :s Men tak for hjælpen alligevel! :D

      Slet
    3. Jeg var ikke klar over det var et problem, men der er mange der kommenterer anonymt, og bare skriver "hilsen bla bla" eller lignende, og det er fint med mig - det er kommentarer som den i indlægget, jeg synes er irriterende :)

      Slet
  4. Svar
    1. Hej Bo, velkommen til - kom gerne tilbage :)

      Slet
  5. Jeg skrev kommentaren af nysgerrighed. Jeg synes spørgsmålet var reelt nok.

    SvarSlet
    Svar
    1. Men så er man pludselig en "wierdo" ...

      Slet
    2. Ja, men jeg svarede alligevel - sæt pris på det i stedet ;)

      Slet
  6. Hahaha - priceless kommentar!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var underholdt hele dagen, efter den kommentar faldt :)

      Slet