onsdag den 6. november 2013

The 'many' looks of Heidi; selfie overload














Mit hår er blevet meget langt på det sidste. Det tager vildt lang tid at glatte det, og det er næsten et heldagsprojekt hvis det skal krølle ordentligt (en fantastisk lille creme fra Toni & Guy og veludviklede føntørrer skills holder dem væk på en normal dag). Men det er også ret pænt når det er så langt, hvis jeg selv skal sige det, er jeg ret lækker, når jeg gider bruge tid på det. Eller, jeg er da sådan helt ok at kigge på. Nogengange. Når jeg husker at gå i bad og sådan. Nevermind.

Det jeg ville snakke om er, at jeg ikke ved om jeg skal klippe mit hår, om jeg skal lade det være, om jeg skal lade mit pandehår vokse ud igen, om jeg skal farve det; og i så fald lysere eller mørkere?

Mens jeg tænkte på de her (livsvigtige) ting, kom jeg i tanke om et par af de ting jeg har udsat mit hår for: Undercut, lilla striber, grønne striber, sort hår med blåt skær, rødt hår med lilla skær, brunt hår med rødt skær, orange hår, strithår, Business in the front - party in the back, pandehår, ikke pandehår, mørk bund - lys top, lyse striber, page, pjusket business (seriøst, det kaldte min frisør det). Kort sagt har jeg været hårmodel og alle frisørers favorit og mit hår har hadet mig for det.

Jeg har ikke kunne finde billeder af det hele, og de andre er bare for at give jer en idé om hvad jeg kan bære (og ikke kan bære), for i må gerne lige komme med bud på, hvad i synes jeg skal gøre, hvis jeg altså skal gøre noget.

Nåh ja, for at alle er med: på to af billederne er der (selvfølgelig) tale om en paryk. 

9 kommentarer:

  1. Oh Mamma. Du er sku hot :) Det øverste/første er perfekt til dig.
    Også selvom du ser gladest ud på #boobies billedet ;)

    -Kamille

    SvarSlet
  2. Dame. Nu giver jeg dig the honest truth, fordi jeg elsker dig: Fuck dit hår. Fokuser på dine øjenbryn. Hvis du bare lige gav dem LIDT mere fylde, så ville det ændre hele dit ansigt! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. I know! Men mine øjenbryn er fucked og de bliver ikke meget mere fyldige end det sidste billede (selvom det er blevet lidt bedre) - det er kun i en meget tynd stribe at de rent faktisk vokser sammenhængende, resten vokser pletvis i små grupper, jeg kan slet ikke arbejde med det ;)

      Slet