torsdag den 28. november 2013

People's Sexiest Man Alive 2013

Mine google skills fejler mig for tiden; jeg har med lys og lygte (og hurtige fingre på tastaturet) søgt efter den fulde liste af de nominerede til People's Sexiest Man Alive 2013. Men indtil videre har jeg kun kunne finde en top 10-13 stykker. Og det må vi jo så leve med.

Jeg er på ingen måde tilfreds med den del af listen, jeg har fundet. Jeg er direkte skuffet, faktisk er jeg rasende. Denne liste er en skændsel mod alle andre lister over lækre mænd. Denne liste er en værre omgang juks, og fortjener ikke opmærksomhed - men da det giver mig en god grund til at google "[indsæt navn] naked" i massevis (og et par af dem er helt okay), skal jeg nok tage en for holdet.

På en 12. plads finder vi et ret lækkert stykke mandfolk. Han er gift med et af de mest sure ribs i verdenshistorien, og det har, ifølge sladderbladene, ført til et par sidespring i tidens løb; men alt er tilgivet (eller, i ved hvad jeg mener) når man ser ham uden tøj på.

I give you, Mr. David Beckham


Nummer 11 er også lidt af en lækkerbisken, hvis man ser bort fra det afsnit af Sex and the City, hvor han skrev 'shortstories' og havde sine 'shortcomings' (til de langsomme, han kom i bukserne bare Carrie kiggede på hans nedre regioner).
Justin Theroux


På 10. pladsen finder vi, hvad jeg ville kalde, lidt af en "What the flying fuck!?" person. Hvad tænker de på hos People's Magazine; ingen ved det, men jeg gætter på, at de er på svampe. Han er alt for 'fløde', han er ikke flot, han ligner et lille barn, og så er det umuligt at finde billeder af ham uden tøj på.

Det her er Ronan Farrow, søn af Mia Farrow og (måske) Frank Sinatra


På 9. pladsen finder vi Pharrell Williams, han er åbenbart blevet tilgivet for at være en del af den der video med Robin Thicke, som hele USA åbenbart mente var for meget og led mod kvinder. Personligt syntes jeg den var ret catchy. 


Den næste på listen kan jeg godt leve med, men han skal ikke være så højt oppe på listen. Han er vel okay, men han er ikke en ottendeplads. 

Chris Pine


Næste mand behøver vel ikke nogen introduktion. Vi har en date i Maj måned i Parken, og jeg glæder mig.

Mr. Sexy Back


Jeg aner ikke hvem 6. pladsen er, de er åbenbart brødre, og de hedder Jonathan og Drew Scott. Men jeg er faktisk ret ligeglad. De har taget pladsen fra en anden (faktisk flere andre), de skal træde tilbage, og lade de voksne komme til. 


I think you're amazing, just the way you are; Tak Bruno, du er også ret sød, men du er ikke en femteplads. 


Nummer fire er endnu et eksempel på, at amerikanerne er fuldstændig bindegale. De har såmænd besluttet, at Jimmy Fallon er flottere end (næsten) alle andre. Hvad fanden tænker I på? Nok er det vigtigt, at en mand kan få dig til at grine, men når det er alt han kan, så går det ikke. 

Vent, jeg tager det i mig igen; han er bedste venner med Mr. Timberlake - som venner de dele? eller?


Nummer tre er åbenbart country musiker og hedder Luke Bryan, men han ligner mest af alt en mand der reklamerer for tandblegning på TV-shop. 


Nummer to er tall. dark and handsome, lige som jeg kan lide dem. Han hedder Idris Elba, og da jeg så det første billede af ham, blev jeg glad. Men så fandt jeg et billede af hvordan han virkelig så ud, og det var ikke helt så godt. 
 

 Kan vi se bort fra det latterlige 'layout' ovenfor? Det tog virkelig lang tid. 

Og nu skal vi til det, nummer et, numero uno, number one, the sexiest man alive. Men inden det vil jeg lige tale frit fra leveren. 

Kære People's Magazine,
I er nogle kæmpe idioter. Hvor er Bradley Cooper, Ryan Reynolds, Ryan Gosling, Alexander Skarsgård, Chris Hemsworth, Liam Hemsworth, Leonardo DiCaprio, Mark Wahlberg, Tom Hardy, Ewan McGregor, J O S E P H G O R D O N - L E V I T T og alle de fucking andre?
Hvad fanden er meningen med den ovenstående liste? I er nogle kæmpe idioter, i har brug for briller, og i bør finde et andet arbejde. Hvilken mentalt velfungerende person overser RYAN GOSLING OG JOSEPH GORDON-LEVITT? 

Forresten; Ed Sheeran har fået en plads et eller andet sted på listen, det åbner op for, at Rupert Grint en dag er på en af de her lister - det gør mig ret glad. Rødhårede troldmænd: Ja tak!

People's Sexiest Man Alive 2013 er Adam Levine. Han opfylder egentlig alt det jeg godt kan lide: Høj, mørkt hår, ikke for muskuløs, dækket af tatoveringer og så videre....


MEN HUMPER HAN MÅSKE ET GULV PÅ SÅ ELEGANT OG LÆKKER VIS SOM DENNE MAND?! NEJ VEL!?


 For shame People's Magazine, for shame! 

13 kommentarer:

  1. Det er tydeligt at jeg har dårlig smag, for synes hver eneste af mændende i dette indlæg, er mere eller mindre ækle. Det ville blive et sort rungede nej, hvis noget af dem nogensinde tilbød mig noget som helst.
    Denne form for blankpolerede, feminine, 'vel'trænede, amerikaniserede metro-mænd er alt andet end min kop te, men hvis der er nogen, som bliver glade af at se på dem, så er det bare helt cool med mig (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er tydeligt at du har GOD smag! ;)

      Slet
  2. Svar
    1. Det er vi vist alle sammen. For shame People Magazine.

      Slet
  3. HVOR ER RYAN REYNOLDS OG JOSH HUTCHERSON?!?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Amen sister! My thoughts exactly!

      Slet
  4. Jeg er tilfreds med at Justin og Pharrel optræder på listen, men er stadig skuffet. 1. de er for langt nede og 2. HVOR FANDEN ER ALLE DE ANDRE FRÆKKE MÆND? Du nævner selv en del andre, der snildt kunne være på. Nr. 6-1, WTF? Jeg er skuffet…

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fuldstændig åndssvagt det de har præsteret, de er nogle kæmpe idioter.

      Slet
  5. ...får mig til at tænke på kinos liste: http://www.kino.dk/nyheder/2013/10/de-50-mest-sexede-maend-i-2013
    Altså hvad sker der lige for, at folk synes Benedict Cumberbatch er den mest sexede? Og så er Gosling nummer 4?! :O WHAAAAAAAAAAT.
    Mistforstå mig ikke, Benedict er pissedygtig, men kan folk virkelig ikke adskille det?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den liste var også fuldstændig forrykt, den tror jeg også jeg fik kommenteret på ;p

      Slet
  6. Haha, Heidi, der findes ikke en liste over nominerede, det er nok derfor, du ikke kan finde den. ;) Det er hundrede procent folkene hos People Magazine, der bestemmer, hvem der placeres hvor - eller overhovedet ikke. Det er også derfor, listen er så sær... :-/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, jeg har lavet en rigtig fårlig formulering. Med nominerede mener jeg, de mænd der er på den fulde liste, altså People magazines fulde liste med placeringer og alt, for der plejer at være 50-ish stykker. De kalder selv de andre mænd "nominees" og det oversatte jeg bare. Jeg ved godt at de selv bestemmer, også derfor jeg skælder dem ud. Hvad fanden tænker de på? ;)

      Slet
  7. Jeg er forundret over, at ingen har bemærket det (eller hvert fald sagt det) før. Men så må loddet tilfalde mig! det er Justin Theroux jeg tænker på... Eller mere Justin Theroux og syd for navlen... Altså hvordan bukserne er sat så man bare kan se, at han har full-on kønsbehåring der nok er lidt vildere end 'trimmet'. Ja, det er sådan vi er født og det er naturligt og Hallelujah, hvis man sporter en urskov forneden. Men personligt synes jeg nu det ser frækkere ud ála Beckham!
    Yes, that was all mht. kønsbehåring!

    SvarSlet