mandag den 18. november 2013

Mr. Grey #2

Såeh ham der Charlie Hunnam som jeg elsker af hele mit hjerte, og skal giftes med en dag, han droppede jo hele det der Fifty Shades of Grey; jeg er stadig ikke kommet mig over det tab, og jeg vil faktisk ikke tale om det - It hurts people!

Men, de har så fundet en ny Mr. Grey: Jamie Dornan, jeg ved ikke hvem han er, og det er også ligemeget. Jeg regnede med, at jeg skulle skrive et "Det har i bare ikke gjort idioter, han er jo ikke flot!" indlæg, men så fandt jeg et billede af ham uden tøj på. We are all good.


Men jeg fandt også en billedserie, med såkaldte "karakterbilleder" fra den kommende film (som forresten er blevet flyttet til februar 2015) og jeg er nødt til at kommentere på det - som altid. 
(Billederne har jeg forresten lånt fra kino.dk)


Her er det meningen vi skal tænke "Nej se nu der på det stakkels skrøbelige pigebarn, og hendes meget dominerende partner, som bare oser sex." Det virker ikke rigtig for mig. Faktisk ligner hun en der er ved at snøre sine sko, og han venter (u)tålmodigt på armlænet. Det kunne være hvem som helst det her, bortset fra at jeg ikke kender et menneske der ville gå i den t-shirt frivilligt. 


Okay, her er vi kommet lidt nærmere Anastasia og Christian Grey. Han har godt fat i hende, og hun ser mere skrøbelig ud. Men faktisk ligner det at han har stoppet hende fra smække sine hænder på en varm kogeplade, men hun nåede lige akkurat at føle den brændende fornemmelse, og nu er hun lidt ked af det. 


Christian "Jeg havde persille mellem mine tænder, og tog det med min tommelfingernegl, og nu spiser jeg det igen, fordi jeg ikke vidste hvor jeg ellers skulle gøre af det" Grey. 


Anastasia "Jeg skal være skrøbelig og kikset, så jeg skjuler mine bryster, mens jeg prøver at kanalisere den der åndssvage indre gudinde E.L. James snakker om hele tiden" Steele. 


Producerne har fattet at slipset er ret vigtigt (og åbenbart lidt frækt) så de regner med at fange en masse husmødre med det her billede. Og så er det tydeligt, at de har hørt, at når man bider tænderne helt sammen, virker kæben mere fremtræden og man ser lidt mere "butch" (her tænker de sikkert: farlig) ud, men mest af alt ligner han en halvfornærmet teenager, der ikke må låne farmands slips. 


A: Åh hvor er jeg domineret af dig, jeg er din ydmyge tjener. 
C: Du har dårlig ånde. 

Jeg glæder mig til at se ham uden så meget tøj på, men jeg glæder mig ikke til filmen, hvis det her er det bedste de kan byde ind med. 






6 kommentarer:

  1. HAHAHA! Så bliver alle husmødre bare så våde i trussen..
    Hvor er det ringe :D Jeg har godt set karakterbillederne før, men nej...fan bliver jeg næppe! Det er så kikset :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åndsvagt kikset! Men han er flot uden tøj på, det er dejligt ;p

      Slet
  2. Dine kommentarer er spot on for hit vedkommende! :P Jeg har lige færdiggjort bog nr. 2 og blev totalt YES over det første billede af manden uden tøj på. Men men men de andre billeder fra filmen gør det slet heller ikke for mig. Det hvor han står med tommelfingeren på læben?! Nej nej nej… Det er nok ikke filmen, der trækker mig i biografen til den tid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sjovt at de kan gøre det så kikset, men ikke desto mindre er det rart, at han er pæn uden tøj på - så skal jeg nok få set filmen, med nogle fribilletter eller lignende ;p

      Slet
  3. Okay, billederne er pænt akavet (undtaget det første, jeg er fan af det første), men jeg synes måske mere ham her lige Christian Grey end ham den anden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, han passer bedre til mit mentale billede af Christian Grey, men jeg kan bedre lide Charlie Hunnam :)

      Slet