fredag den 1. november 2013

Et kærligt klap

Jeg er meget kærlig. Jeg kan godt lide at putte (ikke mens jeg sover, men inden). Hvis jeg godt kan lide folk, kalder jeg dem alle mulige mærkelige ting. Min eks oplevede således, at jeg hen over køleren i Lidl kaldte ham "Tuts", og da han reagerede på det, besluttede jeg mig at det kælenavn ville blive hængende.

Jeg er også meget touchy-feely. Ikke på den der klamme, lad os sidde på skødet af hinanden hele natten, og lad os snave hele tiden på åben gade-måde. Jeg kan bare godt lide at røre ved folk (det lyder forkert). Men altså jeg kan bare godt lide at ae folk. Det lyder også forkert (!).

Øh, jeg kan bare godt lide at nusse folk helt stille og hurtigt på armen, i håret eller på ryggen, hvis jeg synes de er søde.

Men mit problem kommer så her, for det er ikke altid at min hånd til øje koordination er super god; det resulterer i at jeg en gang imellem kommer til at slå de folk, jeg gerne vil nusse. Det er ikke altid skide godt.

Mange misforstår det, og tænker "sikke en ko", og så må jeg jo prøve at forklare dem, uden det lyder forkert, at jeg bare gerne vil nusse dem. Det bliver altid en meget mærkelig affære, men jeg kan ikke rigtig lave det om.

For nylig er det gået ud over Stinna, dog uden at jeg har slået hende - mine veninder har lært, at det er vigtigt at de står tæt på. Stinna er hjemme på et kort visit fra London. Så da vi i lørdags drak os plakatfulde, kunne jeg ikke lade være med at nusse hende lidt i håret og kysse hende rigtig meget på panden - Stinna blev vist meget forvirret i starten, men så var det som om, hun kom i tanke om hvem hun havde med at gøre.

Kia derimod har fået et slag eller to over hele kroppen. Det er aldrig med vilje, men det kan altså gøre lidt ondt på forurettede en gang imellem. Det har resulteret i at Kia og jeg altid sidder rigtig tæt på hinanden. Hvis vi har kastet os i sengen for at se film, bliver en af os hurtigt til en hovedpude - det er måske meget sødt, når man ser det udefra. Men faktisk er det også enormt praktisk, for jeg har ikke slået Kia i rigtig lang tid. 7-9-13.






6 kommentarer:

  1. Ha ha, hvor godt! Jeg fik en vaskeægte uppercut af min bedste veninde i mandags, da hun truede af mig, og jeg med lukkede øjne ville nikke "ja, ja" - hold nu kaje, det gjorde ondt! :D Jeg er siden løbende blevet tilbudt en opfølger, men....

    Jeg er i øvrigt helt med på det med at nusse folk - ae dem på armen og generelt bare være fysisk overfor folk, som jeg godt kan lide ;)

    SvarSlet
  2. Jeg er også en nusser, jeg kan ikke lade være med at røre ved folk, jeg godt kan lide...
    Det bliver nogle gange lidt akavet med nye bekendtskaber inden de helt kender mig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal også udøve massiv selvkontrol med nye bekendtskaber ;)

      Slet
  3. Åh Heidi du må jo passe bedre på :D

    SvarSlet