torsdag den 14. november 2013

En fangirl gik skuffet hjem

I dag var det meningen at jeg skulle sidde til et arrangement hvor Yahya Hassan var hovedpersonen. Det var meningen at jeg skulle fangirle fra min lille plads i salen, og det var meningen at jeg skulle skrive endnu et "Yahya er fantastisk" indlæg.

I stedet kan jeg nu skrive et "fuck et latterligt dårligt planlagt arrangement" indlæg. Arrangørerne (som forresten er SDU og mellemøststudier) mente nemlig at 100 pladser var nok til det her arrangement. Et arrangement som de selv har reklameret vidt og bredt for. Et arrangement med en meget aktuel hovedperson. Hvad fanden er meningen?

Vi stod mindst 500 skuffede mennesker ude foran salen, inklusiv en masse pressefolk der i afmagt flashede deres pressekort, men der var ingen kære mor; der var dog en flot politibetjent, der beklagede meget. Der var også en underviser der var rasende, og foreslog at flytte arrangementet længere ned ad gangen til et lokale hvor der var plads til 400 mennesker, med en tilknyttet dør, der giver plads til 200 mere, der kan se det på storskærm, ja det er jo bare et forslag kære arrangør; det virkede trods alt dengang Anders Fogh kom på besøg, eller det har i måske glemt?

Denne fangirl gik i hvert fald skuffet hjem. 






Sådan skulle mit eksemplar have set ud efter i dag, det ved vi jo alle godt. 


Se venligst bort fra vindblæst pandehår.

14 kommentarer:

  1. :(
    Jeg får lyst til at kramme dig. Dumme SDU.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde virkelig også brug for et kram.

      Slet
  2. Hvor er det også bare for dårligt *kram* nu havde du jo sådan glædet dig :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis, men han kommer til Vollsmose om 14 dage, hvis jeg kan få fri fra arbejde, skal jeg afsted (denne gang er det med billet, så kan de jo ikke lukke døren for næsen af mig).

      Slet
  3. Åh, en skuffelse. Jeg føler med dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for i ikke bare synes jeg var åndsvag :)

      Slet
  4. Sådan noget er dårlig planlægning! Øv! :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så pinligt for dem, de har jo ikke tænkt sig om.

      Slet
  5. Noooo! Ö Ö Ö Jeg har næsten oplevet noget lignende, Thomas Ring (❤) skulle spille i min by, men fordi programmet var angivet forkert, nåede jeg kun de sidste 20 minutter. Aaaargh!

    ...du skulle bare have tændt for brandalarmen og have reddet/bortført Yahya!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg næste gang! Vildt god idé :p

      Slet
  6. Det var da vildt de kun havde planlagt et sted til 100 personer?! WTF? o.O
    Trist du gik skuffet hjem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det viste sig så at være 180 personer, men der var så også 800 der gik skuffede hjem: Tumper.

      Slet