søndag den 6. oktober 2013

Kærlighed ved første blik

Jeg har tidligere fortalt om et tilfældigt møde med en dejlig mand i et tog. Han havde selvfølgelig en kæreste, for det har de alle sammen. Og det er helt fair. Han var heller ikke drømmemanden, men han var nu meget pæn, og gik til daglig med uniform, jeg elsker mænd i uniform.

I fredags mødte jeg endnu en mand i et tog. Han var fan-freaking-tastic! Og for at fortælle hvorfor han var så fantastisk, er jeg nødt til at tage et sidespor.

Jeg kan godt lide små ting (haha, det lyder jo helt forkert, når jeg taler om mænd)- Og med små 'ting', mener jeg små dyr eller mennesker. En mand med en hundehvalp, som han vel at mærke tager sig godt af, gør noget ved mig. Jeg finder dem automatisk en lille smule mere interessante, og de er automatisk meget flottere. Smæk nogle tusser på hans arme, og så er den hjemme.

En mand med en baby- En lille bitte baby, som han selvfølgelig tager sig rigtig godt af, går også lige i trussen på mig. Jeg begynder automatisk at tjekke efter en ring, og jeg smækker flirtesmilet på (hvad, sådan et har vi da alle sammen, ik?).

De to ting betyder, i min bog, instant fuckability. De skal ikke arbejde for det. Jeg deler hjertens gerne ud så (med forbehold selvfølgelig). 

Den mand jeg mødte i toget havde begge dele!
Han havde en lille bitte hundehvalp, som han tog sig noget så godt af. Oooooog han havde en lille bitte baby i en lift ved siden af, som sov noget så trygt, mens han kiggede til den i ny og næ (jeg siger 'den', fordi det ikke er muligt at se hvilket køn der er tale om, når barnet er så lille, sover og har hvidt sengetøj - nogle gange tager det der kønsneutralitet overhånd, man har jo ikke en ærlig chance!).

Min begejstring ville ingen ende tage, og da manden kiggede op, fik jeg næsten hjertestop. Han lignede Charlie Hunnam. C H A R L I E H U N N A M! Godt nok i en lidt fesen skjorte og med lidt mindre muskelmasse, men han lignede altså Charlie Hunnam.

Jeg havde svært ved at styre min begejstring, og jeg producerede vist også lidt for meget savl, til at virke som et velfungerende ungt menneske.
Manden var min drømmemand, i hvert fald hvis man dømmer ud fra udseende og 'accessories' (ja, jeg har lige kaldt en baby for et accessorie).

Men det bliver bedre. For den her hund havde et navn, et fantastisk navn, et nørdet navn, et navn lige efter min bog - eller min yndlingsbog. Hans hund hed Fang! Fang! F A N G! FAAAAAANG! (Til de langsomme; Hagrids hund i Harry Potter bøgerne).

Jeg klappede af begejstring. Seriøst, jeg klappede af begejstring da jeg hørte navnet, ikke bare inde i mit hoved. Jeg nåede at klappe i et par sekunder, før jeg fik stoppet mig selv. Min facade som velfungerende mennesker krakelerede rigtig meget lige der.

Og nu burde historien fortsætte med: Og så talte jeg med ham Vi snakkede om løst og fast, vi har en masse fælles interesser, vi stod af på samme station, og har dyrket hed sex lige siden, og kun levet af kærlighed og kildevand.

Men sådan er mit liv ikke. Jeg turde ikke sige noget, han stod af på næste station, og jeg ved kun hvad han hedder og hvor han bor, fordi jeg lyttede med da han talte i telefon. Jeg er et sørgeligt menneske, som aldrig finder hans lige igen. 



Teknisk set, ikke en hvalp, men det er Gosling. Såeh. 


8 kommentarer:

  1. Jeg kan godt følge dig i det med hundehvalpen, men på den anden side er jeg måske lidt for kynisk så når jeg ser en mand med baby - uden ring på fingeren, så tænker jeg lidt at han må være et no-go hvis moderen ikke gad have ham alligevel :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha det kan du selvfølgelig have ret i. Men hvis han er god med, og ved, barnet, så vinder han mig alligevel ;)

      Slet
  2. Hunde og hvalpe sammen med lækre mænd er bare totalt uimodståeligt, og til en vis grad også babyer :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha "til en vis grad også babyer" ;) Babyer er ganske søde, så længe du kan give dem videre når de skriger ;p

      Slet
  3. ....hvad laver Gosling med den store hund der???

    Altså, alt det andet savler jeg også over. Selvom (wait for it..) jeg er gift ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da George! Hans alt for seje hund ;) (Jeg ved for meget om flotte celebrities).

      Man skal savle, også selvom man er gift!

      Slet
  4. Min Bloglovin-side bliver meget smukkere når der er et ulæst indlæg fra dig. Jeg gentager mig selv: "hahaha!"

    SvarSlet
    Svar
    1. Åååååårh! Ej, hvor er du sød.

      Slet