mandag den 14. oktober 2013

En helt normal dag #2

For tiden lever jeg, hvad nogen nok ville kalde, et ret kedeligt liv. Det er spækket med to-do lister, som hver eneste dag bliver længere og længere, og der er intet der bliver krydset af. Der er utrolig mange ting jeg gerne vil gøre, men jeg får dem aldrig gjort. 

08.30: Mit vækkeur ringer. Jeg gider ikke op. Jeg har jo ferie, der er i princippet ingen grund til at stå op. Jeg tænder fjernsynet. 


08.31: Hvor fanden er fjernbetjeningen? Jeg famler febrilsk efter den i sengen, men den er der ikke. 

08.32: Fuck it. Så må jeg jo bare stå op. 

08.40: Jeg gider ikke være oppe. 

08.45: Nu har jeg fået tøj på, det er bedst bare at blive oppe. 

08.50: Men der er sgu da mange mennesker der sover med alt deres tøj på, er der ik? 

09.00: KAFFE! 

09.10: MERE KAFFE! 

09.30: Jeg kunne også gå i bad, bare for at komme i gang. Ja, det er det jeg gør. 

09.31: Men så skal jeg jo til at vaske hår. Det gider jeg ikke. 

09.32: Altså, jeg tror ikke jeg lugter, og jeg skal vist ikke uden for en dør i dag, så kan det jo egentlig være ligemeget. 


10.30: Hvor lang tid har jeg siddet foran computeren? 

11.30: Jeg burde egentlig gå på biblioteket.

11.31: Meeeeen jeg kan også sidde og læse i sengen. 

12.00: Det er meningen du skal læse studierelaterede ting. 

12.01: Jeg laver en læseplan, ja. Det bliver pisse godt det her. 

12.02: BUZZFEED! 

12.30: Hov, jeg har da slet ikke fået morgenmad. 

12.31: Rice Krispies (Indsæt Homer Simpson savlelyd her). 

12.45: Pottermore er min bedste ven. 

14.00: Min telefon ringer, nogen vil snakke med mig, jeg har et liv!! 


14.05: Jeg havde jo selv ringet til Momma-T tidligere, men det tæller stadig. 

14.30: Det var den læseplan der. 

14.31: STARDUST! 

15.00: Jeg kan ikke samle mig om noget, heller ikke Neil Gaiman. Er der noget godt i fjernsynet? 

15.01. Jeg har jo stadig ikke fundet fjernbetjeningen. 

15.15: Jeg har endevendt lejligheden, hvor fanden er den? 

16.00: Jeg er sulten. 


16.01: Mere Rice Krispies. 

16.02: Hvordan fanden endte fjernbetjeningen i køleskabet?! 

16.03: Der er NCIS! Mark Harmon kan redde enhver dag. 

16.05: Hvorfor har Mark Harmon egentlig kun vundet Peoples sexiest man alive én gang? 

16.11: Jeg ved godt han er gift, men er han lykkeligt gift? 

16.15: Er han for gammel til mig? 

16.50: 61? Hvis han er sundhedsfreak er det ingen alder. 

16.51: Hvor bor han mon? 

18.30: Jeg er sulten.

18.31: Mere Rice Krispies. Sund og varieret kost, my ass. This is some gourmet shit right here! 

19.00: Pottermore er stadig min bedste ven. 


19.23: Fuck det her pis, en eller anden hat fra slytherin bliver ved med at vinde i dueller. Jeg er en taber. 

20.00: Jeg lever et sølle liv nogen gange. 

20.11: Hvornår viser de Kongerne af Svendborg? 

20.16: Dessert tid, krydderboller med nutella. Life is good. 


True story.



12 kommentarer:

  1. G-e-n-ialt.

    Varieret kost? huh? Rice Krispies popper. Så er det vist ikke mere tydeligt hvad der vejer tungest.

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis! Det var også mit argument til min veninde tidligere: "mad der knaser UDEN du tygger det, er godt for dig!" :)

      Slet
  2. Der er sgu da ikke nogen normale mennesker, der sætter vækkeuret i ferien!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Du har ret, men med en tre sider lang to-do liste, så er det nødvendigt. Ikke at det gjorde nogen forskel i dag ;)

      Slet
  3. Lækkert indlæg... jeg har selv dag der minder om din.. ha ha :D

    SvarSlet
  4. Hvem siger også man skal bruge sin ferie på noget fornuftigt? Næh nej! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke rigtig ferie, hvis man tager tøj på.

      Slet
  5. Åh gud, jeg er så meget på den der 'jamen jeg skal jo ikke noget i dag, så derfor behøver jeg ikke gå i bad..' Og er der ikke noget om, at hvis man bare venter længe nok så begynder håret at blive selvrensende?! Jo det tror jeg da vist nok!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. And if all else fails: Tørshampoo!

      Slet
  6. I HEAR YA sister! kommer aldrig i bad, får aldrig læst, selvom det vidst nok hedder 'læseferie' i stedet for efterårsferie, der er SÅ mange serier og film der bare kalder mest på mig. Og så er det jeg opdager, at der intet er tilbage i køleskabet og jeg spiser det samme, som jeg gjorde til morgenmad.
    Hvem siger også, at man nødvendigvis SKAL udenfor en dør og være sund med sund på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis! En gang imellem skal man bare have lov til at leve :)

      Slet