onsdag den 4. september 2013

Videoblog: Bitter

Som nogle af jer allerede ved, har jeg en gang imellem nemmest ved at formulere mine hjernespasmer, hvis bare jeg får lov til at snakke. Det er de indlæg jeg har gået og brygget på i længere tid (det sker ikke tit) og som jeg bare ikke kan få ned på skrift. Det er vel, et eller andet sted, de indlæg hvor jeg udstiller mig selv allermest - men det er nu også okay.

I dag fabler jeg lidt om facebook, bitterhed, ægteskaber og des lige. Det lyder meget seriøst, men tro mig, det er det ikke. Det er det aldrig.

Og som altid, har jeg svært ved at fatte mig i korthed, og kunne jeg finde ud af det der videoredigering, ville jeg nok kunne skære to minutter af det her, men det kan jeg ikke.




12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Og alene af den grund, bliver jeg ved! ;)

      Slet
  2. haha hvor er det godt, husker tydeligt et opkald fra bitre Heidi dengang :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja - det husker jeg også godt :p

      Slet
  3. Haha, hvor er det altså godt! Jeg elsker dine videoblogs - du siger jo for det meste bare det, som vi andre går og tænker, men ikke helt kan komme ud med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre! :)

      Slet
  4. Hold nu op, hvor har du talent for at fortælle historier, du får virkelig et smil frem på mine læber. Skønt, med folk der siger det alle andre tænker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line! Nogle gange er det dog en ulempe, det der med ikke at have et filter, men det løser sig for det meste :)

      Slet
  5. Herligt :) Kender godt den der med at bruge... tjah... FOR mange timer på at finde gamle og ligegyldige bekendtskaber frem på facebook... Og så den dér bitterhed. Jeg har den mest med folk, der (modsat mig, der blev mor som 17-årig og dermed tvunget til at være fornuftig og ansvarsbevidst) har været nogle kvajpander hele deres ungdom, drukket deres konto i underskud hver weekend, og så pludselig ser man, at de har fået hus og bil og børn og... Mens jeg selv stadig sidder og kæmper på nederste trin af den sociale rangstige. Mein Gott! De fortjener det bare ikke, de fjolser... ;)
    Jeg er ikke stolt, men når du kan indrømme det, så kan jeg også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare vent om ti år det vendt til din fordel! - og det er ikke pinligt, det er noget vi alle gør :)

      Slet