mandag den 2. september 2013

Ting jeg har lært i bachelorhelvedet

.. Gå nu bare i gang med det samme. Det nytter ikke noget at sidde med det hele i sidste øjeblik. Dum Heidi Dum!

.. En litterat giver sig sgu nok aldrig, når først selvsamme litterat har besluttet sig for en tolkning. Jeg håber alligevel at min opgave bliver taget godt imod, og håber at jeg valgte den rigtige vejleder, da jeg valgte den 'unge', mere åbne underviser.

.. Hvis det ikke er tilfældet, så ved jeg da i det mindste selv, at jeg har ret (ahem).

.. Kaffe burde fås i drop (evt i håndkøb på apoteket), eneste krav burde være at man kan fremvise et gyldigt studiekort og en presset eksamensplan.

.. Jeg er nødt til at lære mig selv nogle synonymer for ordet 'farligt'. Jeg vekslede konstant mellem farligt og risikabelt i min opgave. Jeez.

.. Buzzfeed.com er skabt af djævlen og er en konspirationsside, der kun ønsker at du dumper og ender i arbejdsløshedskøen, hvorfra du kan generere trafik til deres site.

.. Det er umuligt at bedømme sin egen opgave. Jeg synes selvfølgelig, at den er spækket med gode pointer, trumfkort og lignende, men er den nu også det?

.. Intet menneske er pænt at kigge på, når vedkommende har rander under øjnene, vildt hår og ligblegt ansigt. I need sleep.

.. Jeg elsker heldigvis stadig Harry Potter, og har ikke ødelagt serien for mig selv ved at arbejde intenst med den i en god rum tid.

.. En bacheloropgave skriver ikke sig selv mens du ryger/drikker kaffe/læser blogs.

.. Jeg fik, hvis ikke andet, lavet en rimelig sej forside. Eller, titlen i kombination med fonten (som seriøst hedder Harry P) spiller ret godt!

Nu, et (tiltrængt) bad! 

9 kommentarer:

  1. Ih, jeg håber de andre er lige så begejstrede for din opgave som du selv er :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh også mig. Men så længe jeg består - så er det fint, det er vel det, det handler om :)

      Slet
  2. Fantastisk forside/titelting! :D Og så godt, at du endelig har fået den afleveret! :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare fedt at du har skrevet om Harry Potter. Jeg hopper på Irenes vogn, og håber at din opgave bliver vurderet til det der forventes/håbes.

    SvarSlet
  4. Til eksamen?! :D Det er så snyd! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nåååh, måske du mener min kommentar til dit indlæg?

      Ja, jeg var til eksamen i Extremely loud and Incredibly close - på litt.vid bachelordelen er der et fag der hedder kollokvier, her vælger man ti værker fra to perioder, og er til eksamen i dem alle :)

      Slet