søndag den 15. september 2013

Søndag

I dag havde jeg planlagt at jeg skulle læse en masse, og jeg skulle gøre mit køleskab rent. Jeg skulle skrive et indlæg om hjemmelavede bogmærker, jeg skulle smide en masse indlæg i kø, og jeg skulle rydde op i mit klædeskab. Lejligheden skulle støvsuges, jeg skulle rydde op min krea-kasse, og jeg ville filme en video eller to til bloggen.

Indtil videre har spist pizzarester fra igår. Jeg har lavet tre (nemme) bogmærker og så har jeg røget en masse cigaretter, og drukket en masse kaffe.

Der er stadig masser af tid til at nå resten af de ting jeg ville. Men jeg gider ikke rigtig. Så nu holder jeg søndag i stedet. Jeg læser The Chronicles of Narnia og om lidt smider jeg Harry Potter på dvd'en. Jeg gider ikke andet. Og og og der er Krummerne på DR1 - Åh Krumme. At det måske i virkeligheden handler om, at jeg er fucking øm i hele kroppen efter en tur i Funky Monkey Park igår, og faktisk ikke rigtig kan løfte mine arme højere end til det nederste ribben, taler vi overhovedet ikke om.


Og fordi det er søndag; her har i Joseph Gordon-Levitt i sin bedste 'rolle' til dato. Mh mh mmmmh.

God søndag













11 kommentarer:

  1. Krummerne, Narnia og Harry - det går man aldrig galt i byen med!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har også været en rigtig rar søndag! :)

      Slet
  2. Haha sådan! Nu har jeg ikke længere dårlig samvittighed over, hvor lidt jeg har udrettet i dag! :D Tak Heidi.

    SvarSlet
  3. Den mand måtte SÅ gerne komme hjem til mig. Savle savle

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg overvejer en "please go on a date with me JGL!?" video på youtube :p

      Slet
    2. Åh ja! Hvis du opfinder en eller anden mystisk sygdom, tror jeg, at chancerne stiger :p

      Slet
  4. Hov, hvorfor har jeg ikke set JGL sådan før? Hvilken film er det, hva', hva', hva'??

    SvarSlet
  5. ...googlede det lige. Øv at det ikke er en rigtig film ;P

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, en hel film med JGL i det outfit og de moves ville være fantastisk - indtil da må vi nøjes med den bedste sketch i SNLs historie ;)

      Slet
    2. Jeg satser på, at han render rundt i bar overkrop i Don Jon - der er han jo trods alt afhængig af at træne :D

      Slet