tirsdag den 10. september 2013

Mr Grey

Jeg har læst Fifty Shades of Grey 1 og 2 - jeg er stadig ikke kommet igennem 3'eren, men det stopper mig ikke fra at kommentere på filmatiseringen. Den skal jeg selvfølgelig se; Bondage and all. Det har hele tiden været min plan, og det er ikke en plan jeg har tænkt mig at ændre.

Og specielt ikke nu, hvor de har offentliggjort hovedrolleindehaverne (jeg ved godt det er lidt tid siden, men jeg er altid bagud). Jeg har ikke tænkt mig, at kommentere på hende der skal spille Anastasia, jeg er ligeglad og jeg har glemt hendes navn.
Den mandlige hovedrolleindehaver, Charlie Hunnam aka Mr Grey (til de langsomme), er ikke faldet i god jord hos særlig mange. Men jeg er glad. Meget glad. FUCKING GLAD. Jeg elsker manden; han er fantastisk i Green Street Hooligans, han er endnu bedre i Sons of Anarchy, og i mine øjne er han et fantastisk stykke mandfolk.

Han er meget bad boy agtig, men jeg har måtte erkende på det seneste, at det er sådan jeg kan lide dem. Lidt slidt i kanterne, dækket af tusser og med læder et eller andet sted på deres krop. Han er fantastisk. Fan-freaking-tastic.

Appreciate this miracle, if you will; I give you Charlie Hunnam. 

Ps. I må gerne være uenige, men jeg giver mig ikke. 










8 kommentarer:

  1. Nu kommenterer jeg. På noget fifty-shades relateret ikke desto mindre. Jeg har læst dem allesammen og var ikke begejstret (så fornærmer vi ikke nogle) og jeg må sige, at ham Charlie Hunnam ikke ligner den Christian jeg synes, at have forestillet mig - jeg var nemlig ret overbevist om at han skulle være mørkhåret og 'pæn'. Altså ikke slidt i kanterne eller med tattoos, men sådan en pæn business man der er 'clean cut' og det synes jeg ikke Charlie udstråler, der er sgu lidt mere bonderøv/rocker type over ham.

    Og så vil jeg væde min gamle hat på, at det der 'bondage' bare bliver til normal lagengymnastik i filmen.. Det er trods alt Hollywood..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var heller ikke videre begejstret for de sidste 2 bind - netop derfor jeg ikke er blevet færdig. Så du fornærmer ikke mig.

      Jeg havde skam heller ikke forestillet mig Mr. Grey som bad boy - ikke desto mindre er jeg tilfreds med castingen, for jeg ved han er en god skuespiller og jeg synes han er jævnt flot.

      Og ja, lagengymnastikken tones helt sikkert ned, men det stopper mig ikke fra at håbe.

      Og bonderøv, nej (!) IMO, bad boy, ja (meget tilfreds)

      Slet
  2. Ahmen jeg er bare så enig. Han er bare alt for lækker!!! Namse ;) Jeg er fuldstændig ligeglad med om han ligner Grey. Så længe han smider tøjet, er jeg tilfreds!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha vi er på helt samme side! :)

      Slet
  3. ENDELIG! Jeg har ikke læst bøgerne, så ved ikke om han ligner den "rigtige", men han er altså en LÆKKERMUMS! Namme namme :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Han ligner ikke, men det er lige meget, for han er Charlie Hunnam og det er nok for mig ;)

      Slet
  4. Jeg tror jeg havde forestillet mig en stram type i armani og slikhår, så det tog røven på mig. Men jeg glæder mig til at se den. Det kan kun blive bedre end bogen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er ikke svær at toppe. Men han kan jo sagtens blive armani og slikhår typen, det er jo bare styling - jeg er bare glad for de fandt en lækker mand :p

      Slet