onsdag den 11. september 2013

Kære Miley,

Jeg kan egentlig meget godt lide dig, jeg synes faktisk du har klaret skiftet fra barnestjerne til "voksen" ret godt (i og med vi stadig husker dit navn og du ikke er blevet stofmisbruger).

Jeg vil ikke begynde at tale om hele twerke-affæren, den er ligesom blevet vendt nok gange i alle tænkelige medier. Det var måske ikke så heldigt, men hvad fanden, du fik jo opmærksomhed.

Nej, jeg vil hellere lige vende din seneste video til singlen "Wrecking Ball" - Jeg forstår hele symbolikken med at nøgenhed = sårbarhed (selvom det er dybt åndssvagt). Men der er nogle ting jeg ikke forstår.

1. Hvorfor er din læbestift lagt så dårligt? (din eyeliner er heller ikke helt heldig)

2. Hvordan er dine tænder blevet så hvide? 

3. Hvorfor skal du sutte på den der hammer? 

4. Er det ikke en slags overfald på et forsvarsløst "væsen"? 

5. Hvorfor skal du pseudo-knalde den der wrecking ball? 

6. Bare hvorfor? 


2 kommentarer:

  1. Havde. Havde klaret skiftet fra barnestjerne til voksen ret godt. Det er da stukket helt af fra hende på det sidste. Lindsay Lohan in the making. Brrrr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja, men indtil hun bliver anholdt for spritkørsel, hit and run og lignende, så håber jeg på det bedste ;)

      Slet