lørdag den 21. september 2013

Ja, der sker altså ikke så meget på de her kanter..

... Så når jeg indenfor 48 timer (ish) formår at få svar på et tweet fra Jonatan Spang, og få et tweet foretrukket af selv samme komiker OG få et tweet med i Ekstra Bladet, så praler jeg lidt.

For det er seriøst det eneste der er sket her de sidste par dage, bortset fra at jeg har været ved at hoste mine lunger op, er vågnet med snot i pandehåret, og så har jeg sovet. Jep. Life is sooo exciting.




Forresten, jeg spasser ud på twitter lige her, i må hellere følge mig, for som Debbie siger: "Nu har medierne jo fundet dig, Heidi!" - Ja de har, kom hellere med på bølgen mens det stadig er sejt, eller noget. Haha. 


4 kommentarer:

  1. Vi er jo den samme person! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har tænkt på det, det sidste stykke tid. Det er skræmmende efterhånden ;)

      Slet
  2. Haha - det er hårdt at være kendt! ;-)You gotta love Jonathan Spang.

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Så hårdt! Jeg har jo aldrig fri :p

      Slet