tirsdag den 27. august 2013

Kald mig bare klaphat

I kan måske huske, at jeg for lang tid siden besluttede mig for, at verden var befolket af idioter, og at jeg, i den forbindelse, ville kåre "Ugens Idiot" hver uge (duh). Det løfte holdt jeg ikke, og det er kun blevet til et par sporadiske indlæg her og der om emnet, men ikke desto mindre fastholder jeg, at en god del af denne verden er idioter, inklusive mig selv. For nu skal i bare høre, hvad jeg har præsteret for nyligt.

1. Jeg er gået i skrivehi i sønderjylland, efter fem dages skrivehi i et sommerhus på den jyske vestkyst - hvor jeg ikke var videre produktiv, eller jeg fik da lavet lidt. Jeg skal skrive en opgave hvor Harry Potter bøgerne er mit hovedværk, og jeg har fucke-mig-da-nok glemt de bøger i Odense.
Hvordan i hede hule helvede og et råb til månen glemmer man sit fucking hovedværk? Jesus fucking kristus hvor kan jeg forbavse mig selv en gang imellem.

2. Jeg har også glemt mine p-piller, så jeg kan nu se frem til, undskyld hvis det her er for meget information, at skubbe min cyklus ret meget rundt, og have besøg af Tante Rød (jeg prøver at gøre det her indlæg stuerent) for anden gang på meget kort tid.

(Side spor): 3. Men som jeg skrev om for noget tid siden, da min veninde gav mig en stak kondomer, så er der stilstand i det vilde singleliv (som aldrig har været vildt) og en ekstra omgang(so to speak) ødelægger intet for mig på den front.

4. Jeg er netop kommet i tanke om, at den skraldepose jeg ville smide ud inden jeg tog til sønderjylland, stadig står i min lejlighed, så jeg kan se frem til at komme hjem til en lejlighed, der lugter af rådden fersken.

Ps. Jeg ved godt der burde være links til de tidligere indlæg, jeg taler om. Men eftersom jeg er ugens (årets) idiot, vælger jeg at lave douchebag-movet og bede jer søge selv. Jeg har lidt travlt forstås.

 
 

6 kommentarer:

  1. Okay, det må man give dig - det er temmelig mange idiot moves på ret kort tid ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. På imponerende kort tid faktisk; lige knap 24 timer.. Det er et talent ;)

      Slet
  2. Hvordan kunne du glemme Harry derhjemme? Åh, altså et roderi! :b

    SvarSlet
    Svar
    1. seriøst, jeg har aldrig følt mig så dum før. Jeg har reservationer hængende på alle sønderjyske biblioteker og venter nu bare på at de kommer hjem. Ellers må jeg jo tilbage til Odense, efter al teorien er skrevet. Fuck mand. bachelor stress fucker med min hjerne :p

      Slet
  3. Ikke bare rådden fersken, men med garanti også et hus fuld af bananfluer... Been there!

    SvarSlet