tirsdag den 20. august 2013

Honey, I'm home

Faktisk har jeg været hjemme siden torsdag. Jeg har bare ikke rigtig gidet noget. Jeg har ikke gidet at blogge. Jeg har ikke gidet at snakke med nogen. Jeg har ikke gidet skrive på min bachelor. Jeg har ikke givet noget. Overhovedet. Bortset fra at stene hos min mor og hygge med min storebror + påhæng i Heide Park.

Jeg gider stadig ikke noget. Men jeg skal. Jeg skal på arbejde om lidt. Eller nu faktisk. Jeg skal skrive bachelor snart. Eller nu faktisk. Jeg skal rigtig meget. Og jeg gider ikke noget af det. Jeg vil bare gerne sove. Og spise.

Imorgen skal jeg i sommerhus. Jeg går i skrivehi med T. Jeg er nemlig ikke alene i bachelorhelvedet. Det gør mig lidt glad. Kun lidt. Jeg er i sommerhus i fem dage. Forhåbentlig kommer jeg hjem med et næsten færdigt (og fucking fantastisk) bachelorprojekt. Måske ender jeg bare med at drukne mine sorger i hvidvin. Only time will tell.

Jeg har hovedpine og vildt ondt i maven. Er i ikke bare glade for at jeg er tilbage og utilfreds?

Ps. Jeg har haft en god ferie. Jeg er bare ramt af det der Post-Ferie-Jeg-Hader-Verden syndrom.

4 kommentarer:

  1. Hahahahaha, super fedt indlæg :) Jeg er vild med det.
    Held og lykke med bachelorprojektet. Og god tur i sommerhus. Ikke kimse af hvidvin ;)

    -Kamille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg har brug for et heppekor :)

      Slet
  2. Ad, den dumme BA. Gid den kunne skrive sig selv. Gid den var en Hogwarts-opgave og der fandtes en nyttig besværgelse. Men jeg hepper på dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne prøve "Obliviate" på hele univeristetet, så de alle tror den er skrevet, og de har givet mig 12.

      Slet