mandag den 5. august 2013

For nyligt har jeg lært:

.. At Sauerkraut ikke er en pølse. Det er heller ikke en slags kål. Det er derimod en ret, hvor kål er hovedingrediensen. Kartoffel-kartoffel.

.. Jeg sover bedst på gulvet for tiden. Der er så dejlig køligt.

.. Jeg er helt tosset med nuggets med ost - indeni. Seriøst, det er pisse godt.

.. Folk kører af helvedes til, især på de fynske mtorveje.

.. Af den grund håber jeg en gang imellem, at Karma er en stor, fed og rasende østeuropæisk chauffør, med en promille, lastbil kørekort og hænger på lastbilen.

.. Den eneste grund til at jeg ved det hedder en hænger, og ikke en trailer når vi taler lastbil, er fordi  min bror og far er uddannnede lastvognsmekanikere.

.. Men let's face it, det kan meget vel være, at jeg tager fejl.

.. Jeg fylder mine notesbøger på imponerende kort tid.

.. De fleste er fyldt med uforståeligt volapyk.

.. Hvis folk spørger, plejer jeg at hævde, at det er "kode". Så føler jeg mig altid lidt vigtig.

.. Mit tarmsystem fungerer bedst om sommeren.

.. Nok fordi jeg spiser mere frugt og salat.

.. Chips, fedt og salt hører bare til vinteren.

.. Jeg skal lære at gøre tingene nu. I dag. Ikke i næste uge. Jeg skal gøre det med det samme. Dette indlæg ville jeg f.eks. have skrevet for 14 dage siden.

Ps. Når du læser dette, er jeg i Irland. Jeg kigger nok ind en gang imellem, ellers vender jeg stærkt tilbage lige om lidt. 

4 kommentarer:

  1. Amen til den sidste del. Hvis bare man kunne lære at starte i god tid - men nej nej! :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et tilbagevendende problem for mange af os ;)

      Slet
  2. Jeg forstår ikke, hvordan man ikke kan vide, hvad sauerkraut er... NOGENS tyskeruddannelse er skamfuld! ;)

    SvarSlet