onsdag den 3. juli 2013

What's your baggage?

Jeg skammer mig lidt over de her billeder. For jeg ligner lidt en idiot, og kunne overhovedet ikke tage det seriøst, herudover har jeg crocs på. Min bedst bevarede hemmelighed (okay, ikke helt, men overdrivelse og forståelse i ved) er nu stillet til skue på bloggen. Hos min mor trisser jeg rundt i lyserøde crocs og jeg elsker dem.

Anyways, det var kufferten jeg ville vise. Min mor og jeg var på genbrugsjagt, og jeg fandt den her. Jeg har længe villet have en masse ældgamle og slidte kufferter, jeg har en idé om, at de kan stables på gulvet og fungere som opbevaring og aflastning til min stærkt overbelastede bogreol. Nu har jeg fået købt den første til samlingen, og så til sølle 35 kroner.



Og så ligner mit hår vist noget der er løgn, for helvede da. 

Der røg også lidt bøger og en lampe med fra genbrugsbutikken. Michael Laudrups Tænder fordi jeg synes det er pinligt, at jeg aldrig har læst den færdig. Rend Mig i Traditionerne, man er vel litterat. Dyre Kirkegården fordi jeg må indse, at min første kopi nok er flyttet permanent ind hos min storebror, og fordi jeg havde planer om at have den med til Irland. Men så igen, at læse gyserhistorier med psykopatiske børn i hovedrollen er måske lidt dumt på en telttur i den Irske "ødemark" (Det er en ødemark, basta). 


Det er ikke lampen der er skæv, det er mig. Eller jeg er ikke skæv, jeg holder kameraet.. Ej. 



2 kommentarer:

  1. Du har købt en bog med Frank udenpå! JEG ER FAN!! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja sgu da! Det er Frank - I'll cherish it forever :)

      Slet