søndag den 21. juli 2013

Skinnecykler er the shit!

For et stykke tid siden var jeg i Sønderjylland (igen), denne gang var det et kort visit, men vi nåede dog alligevel at prøve skinnecyklerne i Aabenraa.

I Aabenraa er det muligt at leje en skinnecykel i to timer for 75 kroner, er der børn med, kan de sidde på havestolen ved siden af, men er i kun "voksne" skal i have hver jeres cykel. Heldigvis er det ikke hårdt, tværtimod er det meget simpelt og pisse sjovt.

Jeg ved godt, at der er mange af jer, der ikke lige kommer til Aabenraa, men se det her som en mulighed for, at besøge en af de bedste byer. Ellers kan i tjekke her, jeg har googlet skinnecykler i Danmark for jer.

Det var vildt sjovt, jeg kørte grinende ind til perronen da vores to timer var ovre, min storebror fik ikke bremset hurtigt nok, og bragede op i min mor. Vi hyggede os.

Nu; Billedspam. Fordi jeg kan.

Ps. Hvis i vælger at tage afsted, så kan jeg anbefale at have lange bukser på - jeg har ladet mig fortælle, at det ikke kun er i Aabenraa at der går lidt lang tid mellem vedligeholdelse på banen. Skinnerne og cyklerne fejler intet, men der er ret mange planter på banen, og hækkene kunne trænge til en klipning. Så hvis du vil slippe for rifter, så tag lange bukser på.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar