søndag den 28. juli 2013

Mrs. Neville Longbottom

Da jeg var yngre elskede jeg, at lege den der "passer vores navne sammen" leg. Den der hvor man skrev navnene under hinanden og så regnede ud hvor mange procent de passede sammen (det her er nemlig ikke særligt sjovt, hvis i ikke kender legen). Kan i huske de der hjemmesider, og på mtv/voice, hvor man kunne sende en sms ind med sit navn og sin udkårnes navn, og så regnede de ud for dig om i var meant to be? Anyways, det lærte jeg at regne ud selv. Så nørdet og kikset.

Jeg gør det stadig en gang imellem, sådan for sjov. Og jeg gjorde det også for noget tid siden, da jeg kedede mig i bilen på vej på arbejde.

Mange af mine teenagedrømme brast, og jeg kunne hverken regne eller stave. Ikke desto mindre tog jeg billeder af det til jer.


Jeg er stadig helt knust over, at JGL og jeg ikke er et godt match. Dog passer jeg nogenlunde med Ryan Gosling, hvilket er "OK!", som jeg har skrevet (Det er faktisk OH MY GAAAAWD CRAZY, men nevermind). 


Jeg er åbenbart et meget godt match til kære Johnny Depp, og ham kan jeg også ret godt lide. Til gengæld er jeg ikke så glad for scoren med det grå guld, Mark Harmon. Og jeg vil slet ikke tale om hele Rupert Grint situationen, det kan jo ikke passe. 


Hverken Will Smith, Tom Felton eller Hr. Dicaprio er et match made in heaven for mig. Som jeg også har skrevet, så døde teenage-Heidi lige. Hele hendes værelse var dækket af Dicaprio plakater. 


Jeg skal heller ikke være Mrs. Timberlake eller prinsesse (det ville heller aldrig gå). Dog var det her omkring, jeg stoppede med at kunne regne, det er selvfølgelig Depp(elicious) der fører. 


George Clooney er helt ude. 


Men Matthew Lewis fløj lige ind og reddede dagen. Teenage-Heidi er glad igen. Verden er ikke af lave. Og jeg kan stave igen. 


Tjek lige mine seriøse Paint-skillzzz... 

EDIT: Jeg har selvfølgelig, i al min taber-hed regnet forkert. Jeg er ikke Mrs. Neville Longbottom, jeg er Mrs. Johnny Depp, og det er helt fint. Men for nemheds skyld, vil jeg lade som om min brøler ikke betyder noget, for jeg vil virkelig gerne være Mrs. Neville Longbottom. 

Jeg opdagede min fejl, da jeg ville forklare Maja, hvordan man gør i kommentarfeltet: 

Okay, jeg kan prøve at forklare det - det er slet ikke så bøvlet. 

Som i mit tilfælde: 

Heidi Bodin skulle matches med Matthew Lewis. 

Du stiller så de to navne ovenpå hinanden og sætter LOVES imellem, således: 

Heidi Bodin
loves 
Matthew Lewis 

Nu tæller du hvor mange af bogstaverne fra LOVES der er tilsammen i de to navne. 

L 1
O 1 
V 0
E 3
S 1

De stilles på række, således: 

11031

Nu skal de regnes sammen to og to, hele rækken hen, så nogle af tallene bruges to gange. 

1+1 1+0 0+3 3+1 

2134

Og igen, indtil du lander på et to-cifret tal, minimum er altså 11 og maks er 99. 

347

711

82%

FAIL! 

5 kommentarer:

  1. Hvordan i al verden regner man sådan noget ud? :s

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har redigeret indlægget, så du kan se hvordan man gør, og samtidig se at jeg ikke er Mrs. Neville Longbottom, selvom jeg vil hævde det til min død ;)

      Slet
  2. Fantastisk!

    Hvem ville ikke gerne være Mrs. Neville Longbottom (vi ser bort fra regnefejlen ;) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha tak for støtten søde Mette :)

      Slet
  3. Stort tillykke med din nye sjæleven - hvém der bare passede sammen med så modig, klog og godhjertet en mand <3 (;

    - Anne

    SvarSlet