mandag den 8. juli 2013

Little Mix Fix-it

Jeg er meget klodset. Jeg vælter ting, jeg vælter over ting, jeg taber ting, jeg taber ting ned på mig selv og jeg halshugger køer - altså pyntekøer.



Jeg har prøvet at fikse de her basser et par gange. Det gik ikke. Superlim var ikke godt nok, kontaktlim var ikke godt nok. Intet virkede. 


Så må man jo tape dem. Men for helvede det ser jo dumt ud. 


Selvom de er søde. 


Så tager man en stofrest fra bunken (eller hvad man nu lige har)


Et Voilá; Nu har køerne halstørklæde på, de kampsveder sikkert i sommervarmen, men hey, de er fikset. 

3 kommentarer:

  1. Smart idé! De er da fine med halstørklæder på :)

    SvarSlet
  2. hahahhaa, hvordan formåede du at halshugge dem begge to :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tabte den ene, så døde den.
      Den anden led en lidt voldsommere død - den lå (af uforklarlige årsager) på gulvet og lige i døråbningen, da jeg lukkede døren, halshuggede jeg koen (fattigmands guillotine).

      Slet