torsdag den 11. juli 2013

Her Heidi, tag noget gummi!

Det er altid dejligt når ens veninder får en kæreste, du er glad på deres vegne, og du deler deres glæde. Men du er også lidt bitter, bare en lille bitte bitte bitte smule. For nu er der en mindre single i flokken. Ikke fordi dine veninder bliver kæreste kedelige (mine gør i hvert fald ikke), men fordi du nok godt kunne tænke dig lidt af det samme. Måske. Senere. Ikke lige nu.

En af mine veninder med kæreste, er for nylig flyttet ud af sin lejlighed, i den forbindelse har hun ryddet en del op, og en masse ting skulle bare ud. Men kondomerne de skulle ikke ud, hun havde ikke synderlig meget brug for dem. Så de røg da i min retning, helt uden at jeg behøvede at bede om dem. Så gode veninder har jeg nemlig, og så single er jeg åbenbart! Med min track-record er der fandeme-mig da gummi til de næste tre-fire-tyve-tusind år (Lille bitte bitte bitte smule bitter).


Bemærk venligst at min veninde er en smule optimistisk omkring min(e) fremtidige sengepartner(e)s udrustning, eller også har hun været rigtig heldig. 

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hahahahahaha (du har heller ikke brug for kondomerne) ;)

      Slet
    2. og wow jeg virker stalker agtigt når jeg kommentere 3 min efter du har udgivet.

      Slet
    3. Du er min helt egen private stalker, I like it :)

      Slet
  2. Og så endda i størrelse XX-Large... Hun er da om ikke andet optimist! :D

    SvarSlet