tirsdag den 2. juli 2013

Frugt og Stammer; En liste

Grunde til at det var en god idé at skrive BA i sønderjylland:

1. Fred og ro.
2. Min mor er der til at holde mig i ørerne.
3. Ingen af veninderne hjemmefra er hjemme, så der er ikke nogen til at forstyrre mig.
4. Min mor er der, så jeg ikke skal vaske op/lave mad/vaske tøj.
5. Fred og ro.

Grunde til at det er faldet totalt til jorden.

1. Min mor snakker ligeså meget som mig (og det er ikke så lidt). Vi elsker begge to at hyggesnakke, og (for at være helt ærlig) så er vi de vildeste sladdertanter begge to, og når vi først er gået i gang er vi svære at stoppe.
2. Min mor elsker at snakke og hygge og lave ting (sammen). Så skal vi klare dit, så skal vi klare dat, så kunne vi jo lige.. Og det var jo også bare fordi.. Og det her tager ikke så lang tid.
3. Sara bor hernede, og jeg har brugt oceaner af tid på, at planlægge et besøg hos hende, selvom jeg godt ved at døren står åben når som helst.
4. Den holder faktisk fint nok.
5. Jeg kan ikke lade være med at skraldgrine, når min mor siger ting som: "Kan man se jeg ikke har bryster på?" (Mere om det i et senere indlæg).

Faktisk kan jeg fortælle, at jeg har været mest effektiv når min mor har været travlt optaget af noget andet - som oftest en lille lur. Men vi hygger os, og jeg får da lavet lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar