torsdag den 25. juli 2013

Endnu en videoblog

Jeg fik vokset mine ben i dag. Det var egentlig meningen at jeg bare ville skrive et indlæg, og smide før og efter billeder ud. Men det var som om ordene kom i en lidt for hurtig og lind strøm end mine fingre kunne følge med på tastaturet, så jeg filmede det i stedet (Ja, jeg snakker altid så hurtigt).

Og nu ser jeg så, at det var fuldstændig nytteløst at forsøge at flashe mine ben, dem kan i jo slet ikke se. Oh Well.


FØR (Der er nu noget dødcharmerende ved at smide billeder op af sine behårede ben)


 EFTER



Og fordi jeg pludselig filmede fra en ny vinkel, skulle jeg lige teste hvor tæt på kameraet jeg skulle sidde. Det ser åbenbart sådan ud. 


Sidst men ikke mindst, den famøse (skaldede) fod. 


1 kommentar:

  1. Haha, jeg elsker virkelig dine videoblogs (og blog i det hele taget)! :)

    SvarSlet