mandag den 10. juni 2013

Mit sønderjyske skjul

I mit sønderjyske skjul har jeg sovet. Jeg har sovet længe. Jeg har sovet med god samvittighed. Og jeg har lagt mig til, uden at stille vækkeuret. Jeg har nydt det og haft brug for det.

Jeg har også læst en del i mit sønderjyske skjul. Jeg har genfundet min læselyst, og fejret det ved at bestille en bogpakke fra amazon (hvornår blev jeg en af dem, der starter på en serie uden at have næste bog ved hånden, eller i hvert fald på vej? Idiot Heidi).

Jeg har spist frugt, chokolade, chips og slik. Jeg har puttet med katten. Jeg har rullet cigaretter for min mor (100 styks! - Jeez). Min computer er blevet hacket i mit sønderjyske skjul, men jeg var så afslappet, at jeg bare trak lidt på skulderen (min storebror fiksede det indenfor 24 timer, var der gået lidt længere, havde hidsig-'storby'-Heidi nok taget over).

I mit sønderjyske skjul har jeg drukket øl og spist god mad med de dejligste veninder. Jeg har flashet mine meget blege ben. Og jeg har nydt hvert et øjeblik.

Jeg har som sagt genfundet min læselyst, nu skal jeg bare lære at styre den igen. Jeg har jo stadig en bachelor opgave der skal skrives - dog har mit sønderjyske skjul skabt en meget god balance, så jeg er ikke gået i panik. Endnu.

Tilbage i Odense kan jeg nu, for første gang siden marts 2012, sige: Jeg har det fucking godt!

2 kommentarer:

  1. lækkert at du har det godt - det glæder mig at høre! Der er intet så stressende som eksaminer og opgaver, så godt at du er ovre det værste nu. Let's celebrate soon :-D

    SvarSlet