mandag den 17. juni 2013

I don't know much, but I know this much is true #2:

Når du har hvidt tøj på, hælder du den mest farverige madvare på din tallerken ud over dig selv.

Hvis du virkelig skal ud af døren kl. 18, vælter du/river hul på dine nylonstrømper/spilder/taber du et glas/skal du tisse/skide kl. 17.58.

Når du endelig har genfundet din læselyst, burde du virkelig skrive ba-projekt.

Når du finder alle de ting du mangler til vandretur i Irland, har du først penge næste måned, og må håbe på, at det stadig er i butikkerne til d. 1.

Når du er nødt til at nå toget kl 14.03, vil alle lyskryds på din vej, være røde.

Downtown.dk har altid de bedste tilbud sidst på måneden. WTF?!


Når det endelig er varmt og solen skinner hele dagen, er alt du ønsker dig en lille brise i ny og næ. Nej, jeg bliver aldrig tilfreds.

Når du har pakket tasken med shorts og sandaler og ikke andet. Så vil det regne 4 dage i træk, og du vil have meget våde fødder.

Når du rækker ud efter den flotte trøje i H&M, har din mor allerede købt den. Til sig selv. Du vil føle dig gammel.

Din mor vil også allerede have udset sig de flotte sandaler til kræmmermarkedet. Du tier stille. Men føler dig igen gammel.

Du vil blive solbrændt. Også selvom du smører dig ind i faktor 30 én gang i timen.

Når du spiser en hel pakke studenterbrød på 2 minutter, vil du føle dig svært tilfreds i cirka 3 sekunder, og herefter have meget dårlig samvittighed. Du vil samtidig være svært stolt at din præstation, men have en følelse af at have oplevet det vildeste antiklimaks.

True story. 


6 kommentarer:

  1. Jeg spiste en hel mazaringkage i går. Jeg bildte mig selv ind, at jeg havde lov efter en uge med intensiv eksamenslæsning. Jeg løj over for mig selv....

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, du løj ikke for dig selv - jeg synes det er en gyldig grund ;)

      Slet
    2. Nu har jeg det meget bedre!!! :)! ;)

      Slet
  2. Haha - din underholdningsværdi kan ikke beskrives! c",) Elsker især punkterne med din mor. Jeg har det samme ... med min mormor!! Er en hæklenål fra at VÆRE hende.

    ... Dette her kunne være en dansk udgave af Alanis Morissettes "Ironic". :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk

    PS: Jeg har en gang i én omgang ædt tre bægre Dream Lakridsis (a 400 g. pr bøtte!). I am not proud ... eller jo, måske lidt. Manden stod af efter 200 g.).

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh du er sød :)

      Jeg er imponeret over det med isen. Flødeis er noget nær det eneste der kan stoppe mig.

      Jeg har dog engang spist en af de store poser chips (450 g) rub og stub i løbet af en reklamepause (med dip).

      Slet
    2. Dream er også yoghurtis - med flødeis er jeg også svagpisser. Eller alt med fløde faktisk. c",)

      Er svært imponeret over chipsene. Må prale overfor kæresten, der tror, han er da king på det punkt.

      Slet