lørdag den 22. juni 2013

First World Problems

Lige nu sidder jeg med en ordentlig bunke problemer, eller dilemmaer om man vil, nej problemer. Det er åndssvage problemer. Faktisk er det ikke problemer. Det er er dumme ting, irriterende ting. Ting der vidner om en lidt forkælet holdning til nogle situationer. Ting jeg alligevel deler med jer, for ud skal det sgu - uanset hvor dumt og små(lig)t det er.

Lige nu vil jeg virkelig gerne ryge, men projekt "ryg udenfor, som i helt udenfor" går rigtig godt lige nu. Meeeeen det regner, og jeg gider ikke ud i regnen. Bum bum.

(Jeg sagde det var dumt)

Jeg er sulten. Ikke rigtig sulten, sådan lidt lækkersulten. Jeg kunne godt have pandekager, eller is, nej, pandekager med is. Meeeeen jeg har ikke så mange penge på kortet, og det tager jo tid at lave pandekager, og jeg fik også is igår, og jeg kunne godt bruge noget variation i mit sukkerindtag.

(Det bliver værre)

Jeg har virkelig ondt i mine tænder, eller min tand. Min visdomstand. Min tandlæge har sagt at der er plads til den, men ikke hvis den bliver ved med at gøre ondt. Meeeeen jeg skal til Irland om en måneds tid, og det koster jo lidt penge. Nu overvejer jeg hvad der er nemmest at leve med: En diæt bestående af flydende mad og lidt ondt i tanden eller en tandlægeregning fra helvede?

(Jeg er ikke færdig endnu)

Jeg har endelig fået noget høfebermedicin der virker. Virkelig virker(!). Jeg er glad, jeg nyser ikke, mine øjne klør ikke mere og jeg hæver ikke op i ansigtet. Meeeeen den medicin er ret dyr. Meget dyr.

(Og tilbage til udgangspunktet)

Lige nu vil jeg stadig gerne ryge, men projekt "ryg udenfor, som i helt udenfor" går rigtig godt lige nu. Meeeeen det regner stadig, og jeg gider ikke ud i regnen. Bum bum.

Life is soooo hard. Like Oh My Gaaawd! 

4 kommentarer:

  1. hahahah.
    i forhold til sukkertrangen kan jeg anbefale følgende alternativer: mandler og rosiner. gulerødder. frugt. tyggegummi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tyggegummi! Det har jeg da også et sted - Tak for tip :)

      Slet
  2. I forhold til den der tandlægeregning.. Du skal altså også kunne tage til Paris jo! (Der skal du samtidig kunne gnave i frølår, så jeg løser på ingen måde dit problem..)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har planer om at vinde i lotto i mellemtiden, bare rolig. Desuden gør mine tænder ikke så ondt mere :)

      Slet