lørdag den 1. juni 2013

Eksamen #8: Sidste etape (for nu)

Jeg er i gang med sidste etape af opgaven fra helvede. Jeg har netop sendt en litteraturopgivelse afsted til godkendelse (men Heidi, du skal aflevere tirsdag, er det ikke lidt sent? JO). Litteraturopgivelserne skulle være på 1000 normalsider i alt - til en opgave der skal være 25 sider (maks). WHAT? Det har jeg aldrig været med til før. Jeg bruger måske 200 sider i opgaven, men det lykkedes mig altså at få 1007,5 normalsider smidt på listen. Nu venter jeg så bare spændt på, om den bliver godkendt. Hvis ikke, så dumper jeg på en formalitet (en gang skal vel være den første). Jeg er så træt, sulten og stresset, at det faktisk ikke gør mig noget lige nu.

Jeg skal skrive 25 sider inden tirsdag kl. 14.00 - jeg har 6 indtil videre. Derfor er basale menneskelige behov som mad og søvn sat i bero - som i enhver anden eksamensperiode. Og nu, og det er derfor jeg lige giver et lille pip, bliver bloggen også sat i bero. Eller det er jeg nødt til, det skal jeg, jeg har ikke tid (det rant var mere til mig selv end til jer). Jeg skal aflevere tirsdag. Umiddelbart efter er jeg nødt til at begynde at læse op til næste eksamen med det samme, ikke engang en tissepause er der tid til, for jeg skal selvfølgelig forsvare det famøse Harry Potter projekt på torsdag allerede. Jeg hader KUA for den eksamensplan.

Fik jeg sagt at jeg er sulten. Og træt. Og eksamensdeprimeret. Og sulten. Og forvirret. Og nervøs. Og sulten. Og jeg har computerhovedpine. Og jeg er sulten. Seriøst, jeg er mega sulten.

Når det her er slut, skal jeg sove i 48 timer, hos min mor, med katten i mine arme.
Hvis ikke jeg kollapser på vejen. 


Og nu tænker du sikkert "Er hun aldrig glad?"
Ikke lige nu, Nej. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar