fredag den 28. juni 2013

De der videoblogs er åbenbart populære

Så jeg har forsøgt at lave en (igen). Jeg kan stadig ikke finde ud af at redigere, og igen har jeg ikke filmet fra min pande og op. Men den er her.

Jeg snakker ikke rigtig om noget, lidt om prutter og lidt om at jeg bander. Den blev lang fordi jeg ikke kan stoppe mig selv, når jeg først går igang. Men altså - den er der.


Ps. Det er nok en idé at skrue lidt op for lyden. Normalt snakker jeg meget højt, faktisk råber jeg. Men i en videoblog er jeg åbenbart meget stille. 

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Åh, jeg synes nu den her er pinlig nok ;)

      Slet
  2. Jeg føler lidt, at vi to er sjælefrænder, når det kommer til videoblogs, Heidi... :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha jeg tænkte faktisk det samme, da jeg overvejede hvorvidt den skulle udgives eller ej :)

      Slet
  3. Hahahaha, seriøst Heidi. Jeg bliver gladere og gladere for din blog for hver dag der går. Du er virkelig sjov, og din sarkasme er en sikker vinder.
    Og hold nu kæft hvor er det nice at din videoblog bare er helt ufiltreret :D Som 'hende c' siger - mere af det :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh jeg skal gøre et forsøg - men næste gang sørger jeg lige for, at jeg ikke er så træt ;)

      Slet
  4. hahahahhaha, jeg grinte hele vejen igennem indlægget, skat. Så fucking sjovt <3 Flere videoblogs :-D

    SvarSlet
  5. Heidi, du er skøn! NU har jeg sagt det. Sort-på-hvidt, ingen vej tilbage. Flere videoblogs!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh du er sød. Jeg skal se hvad jeg kan gøre :)

      Slet