onsdag den 26. juni 2013

Currently (Re)Reading: Hobbitten

Midt i mine bachelorfrustrationer, har jeg fundet en gammel kending frem fra gemmerne. Jeg kan ikke huske hvornår jeg læste den sidst, og jeg tror faktisk aldrig, jeg blev færdig med den. 


Jeg har samlet Hobbitten op, og jeg har forelsket mig på ny. Jeg havde glemt alt om hvor børnevenlig bogen er. Jeg havde glemt alt om hvor humoristisk den egentlig er. Jeg havde lykkelig glemt hvor skrækindjagende, jeg syntes, Gollum var i bogen. Jeg havde glemt alt. 

Nu har jeg åbnet den igen. Jeg starter forfra, og jeg nyder det. Bilbo og jeg (og 13 dværge og et styks troldmand) deler seng de næste par nætter. Det bliver hyggeligt.
(Ja, jeg er godt klar over, at det lyder helt forkert). 




5 kommentarer:

  1. Det er altså også skøn sommerlæsning! :)

    SvarSlet
  2. Ah, jeg kan så godt lide Hobitten. Langt bedre end Ringenes Herre-triologien faktisk. Den muntre tone og hyggefornemmelsen som den giver, tiltaler mig vist bare.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er nu meget glad for begge (har endnu ikke læst hele LOTR) - men ja, Hobbitten er så hyggelig..

      Slet
  3. Det er altid dejligt at læse! :)

    Jeg har for tiden gang i en give-away, hvor man kan vinde en bog på min blog.

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet