lørdag den 29. juni 2013

But he was my favourite!

Jeg tror de har fyret lækker Lidl Mand! 

Eller.. Han har nok bare fundet et andet arbejde. Men det er altså ærgerligt. I hans sted har de ansat et par lettere usoignerede teenagere, det gør mig lidt ked af det.

Jeg kan igen handle, mens jeg ligner lort. Men jeg vil faktisk hellere kigge på en flot mand. Jeg var endelig stoppet med at være kikset i hans nærvær. Borset fra den gang hvor jeg gik ind i ham og væltede en helvedes masse konserves, eller dengang hvor jeg overhovedet ikke kunne gøre mig forståelig, og til sidst droppede det, og i stedet gik hjem med mine varer, for så at gå i Fakta efter cigaretter.

Jeg var blevet glad for Lækker Lidl Mand. Jeg har aldrig ført en samtale med manden, men han var en af dem, som altid var der. Ikke på den der "Jeg har et problem, kom lige forbi" måde, men på den der "Jeg har brug for at kigge på en flot mand" måde.

Kollegiet vrimler ikke ligefrem med hotties. Selvom jeg har lagt mærke til, at der er en mørk skønhed som jeg oftere og oftere render ind i på gangene. Jeg håber at han ikke bare er på besøg. Men det er også lidt skidt. For nok har jeg vænnet mig til, ikke at tage i Lidl i nattøj. Men kollegiet er nu stadig mit frirum, og jeg hader at have andet end nattøj på (faktisk bukser generelt - jævnfør videobloggen fra igår)

Hvis det kommer så vidt, kan jeg jo altid kalde min stil for "casual pyjamas chick". Eller noget. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar