mandag den 24. juni 2013

Bachelorprojekt vol 2.0

Jeg prøver igen. Jeg må og skal skrive det bachelorprojekt nu, koste hvad det vil. Jeg vil være næsten færdig, når jeg tager til Irland i August - når jeg kommer hjem, har jeg 14 dage til at lægge sidste hånd på det. Det skal lykkes. Det kan lykkes. Det lykkes - fandeme. SGU!

Jeg har hentet en ordentlig stak bøger i dag. Ikke alle dem jeg skal bruge. Men nogle af dem. Det var det der slog mig ud sidste gang. Jeg havde hele læsebyrden foran mig hele tiden og uafbrudt. Nu tager jeg den i bidder. Små lækre fantasy og eventyr-bidder.


Jeg får nok ikke læst så meget i dag. Men jeg får lavet en læseplan, og jeg får fundet de vigtigste kapitler i bøgerne. Og jeg har tænkt mig at gøre det hele med en dejlig kop te ved siden af mig. De sidste par gange drak jeg spandevis af kaffe, og det gik ikke. Kald mig bare overtroisk (for det er jeg også) - men kaffen fungerede ikke de sidste to gange. Nu må teen komme til sin ret. 

Wish me luck. 

Ps. Skulle i kende noget virkelig godt (teoretisk) litteratur om kunsteventyret og dets oprindelse, så giv lige lyd. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar