torsdag den 27. juni 2013

A penny saved is a penny earned


Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen.
Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen.
Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen.
Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen.
Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. 

Den her måned har været lidt hård (I'm not gonna lie). Jeg har måtte smide kassen (eller i hvert fald mange penge) på ny høfeber medicin, som heldigvis virker. Jeg har smidt lidt penge til turen til Irland i August, og jeg insisterede på at støtte Amazon med 440 kroner (My bad). Jeg har derfor sparet en del. En hel del. 

Men selvom jeg har sparet, har jeg levet fint - Er i klar over hvor meget mad der er i et enkelt hvidkålshoved? 

Jeg har skåret gevaldigt ned på mit forbrug af cigaretter, både af økonomiske årsager, men også for min egen skyld. 

Men selvom jeg ikke som sådan har mærket, at jeg ingen penge havde, er jeg alligevel ovenud lykkelig for at der tikker penge ind imorgen, specielt efter dagens lavpunkt: Jeg har endelig fundet en sammenhæng i det famøse bachelor-projekt, det mente jeg skulle fejres. Jeg havde 5 kroner i pungen, og 1,5 krone i lommen, alt i alt 6 kroner og 50 ører. Og ved i hvad? Franske kartofler koster kun 5,5 krone i Lidl! Hallelujah! 

Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen.
Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen.
Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen.
Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen.
Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen.
Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. Vi får løn imorgen. 

2 kommentarer:

  1. Lønningsdag er den bedste dag. Sådan er det bare!

    (Og ja, jeg har allerede brugt en del penge. Men det er vel også det, de er kommet for!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ligesom med tandpasta - de første par dage bruger du mere end nødvendigt. De næste tre uger bruger lidt for lidt - men det går.

      Slet