søndag den 16. juni 2013

1576 dage..

Så lang tid er der til at jeg fylder 30. Tredive. T R E D I V E. Dette er ikke (endnu) et aldersforskrækket indlæg. Det er en konstatering. Og et spørgsmål. For her kommer den: Har i en sød bror/ven/fætter eller lignende, som kunne tænke sig at smide en ring på min finger og et ja i min retning inden da? (Det giver os cirka 4 år og 3½ måned til at lære hinanden rigtig godt at kende) Jeg har nemlig lige været til 30 års fødselsdag i det sønderjyske. Fødselaren er ugift (selvom han nu nærmest er godt gift med min veninde, de mangler bare det formelle) - og det giver jo som bekendt peber. Peber i massevis. Seriøst meget peber. Peber, peber, peber. 

Så det her er ikke for sjov (kun lidt). Jeg er selv fra Sønderjylland, så jeg ved at jeg kan vente mig samme behandling på min 30 års fødselsdag. Og det gider jeg virkelig ikke. Så venner, find mig en mand. I har god tid. 




2 kommentarer: