mandag den 6. maj 2013

Tak hjerne, så sov jeg heller ikke i nat

Jeg havde mareridt i nat. Sådan et af dem der næsten skræmte livet af mig, men som jeg nu griner lidt af.

Jeg var flyttet i en ny lejlighed. En dejlig, lækker og stor lejlighed. Jeg var flyttet, fordi jeg åbenbart havde en stalker. Sådan en af dem, der prøvede at bryde ind i min lejlighed. Da jeg vil i seng om aftenen, ser jeg, at låsen på min hoveddør ikke kan låses - ikke skide smart når man prøver at gemme sig for en stalker.

Jeg får fat i en skærm af en slags (jeg er altid fascineret af, hvor let det er at få fat i ting i drømme), som jeg sætter foran døren. Den har sådan nogle fancy "gribetænder" på hver side, som jeg sætter fast på døren, hvordan det lige skulle hjælpe mod indbrud ved jeg ikke, men det var i hvert fald det jeg gjorde.

Efter det projekt, beslutter jeg mig for at gå i bad. Da jeg kommer ud på badeværelset, er vinduet åbent. Jeg mindes ikke at have åbnet det, men jeg tænker ikke videre over det (Dumt når man har en stalker). Da jeg hiver badeforhænget til side, står min stalker foran mig. Han har en badehat trukket stramt ned over hovedet, han har udspilede øjne og han skriger af mig. Jeg skriger også. Og jeg vågner faktisk af mit eget skrig (undskyld naboer).

Hvordan kan hun grine af det nu? tænker i måske. Tjo, det er såmænd fordi min stalker i drømmen var Martin Brygmann. Martin Brygmann! Hvad sker der lige for det? Jeg synes ikke han er skræmmende. Men alligevel skræmte han livet af mig i nat. Fedt.

Han så forresten nogenlunde sådan her ud (Bare med badehat): 


Ps. Jeg var vågen i tre timer bagefter. Great. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar