torsdag den 9. maj 2013

Tak for lort, smølfer

Jeg elsker smølferne. Det gør jeg virkelig. Jeg så det konstant, da jeg var lille. Og jeg lyttede trofast til alle sangene, og jeg købte vist nok også en enkelt eller to af de famøse Smølfehits (okay, jeg købte vist dem alle). Jeg åd det pis råt. Og jeg sang alle sangene under bruseren, på vej i skole, hos veninder og i skolen.

Men den dag i dag har smølferne ødelagt en masse god musik for mig. De har haft så mange af klassikerne under kærlig behandling, så i dag kan jeg ikke høre "Captain Jack", uden at høre: "Hey åh styrmand smølf (hey åh styrmand smølf) smølf os hele jorden rundt (smølf os hele jorden rundt)". 

Og helt ærligt, så er det sgu ikke særlig charmerende når man står der og skråler smølfeversionen midt på dansegulvet. Ja, det er en god icebreaker, men det er altså ikke skide fedt, at skulle indrømme, at man var kæmpe fan af smølferne (og stadig er).

Jeg skriger stadig "SMØLFEPARTY!!" når jeg hører Backstreet Boys "Everybody". Hvad fanden er den af? Det er pisse upraktisk.

Jeg deler nogle af de andre klassikere herunder (Og ja, jeg håber faktisk lidt, at jeg ødelægger originalerne for jer - vi kan holde en smølfehits-fest!).






Jeg undskylder for de lousy videoer, men youtube gør sig åbenbart ikke særlig meget i smølfehits. Eller, det gør de faktisk - det er bare mig der ikke kan uploade dem. Endnu engang fik vi slået fast, hvor dårlig jeg er til teknik og alt det der. 







6 kommentarer:

  1. Sååån kaaaa det gåååå, når mannn er blåååå! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dingelingeling ding dong, hør nu smølfer det på døøøøren, dingelingeling ding dong, hvem er det der siger goddag :)

      Slet
  2. det havde jeg glemt alt om! Hvor er det fantastisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man må aldrig glemme smølferne! :)

      Slet
  3. Haha, den cd skamhørte jeg også som barn. Men den allerværste sang er den her - hører jeg den, så er det UMULIGT at få den ud af mit hovede mindst 3 uger frem: http://www.youtube.com/watch?v=bN2qPC6W8WM

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh den er også led! Og nu sidder den fast ved mig. Tak :p

      Slet