lørdag den 4. maj 2013

Maj liste


Inspireret af Michelle, og fordi jeg selv er glad for lister, har jeg lavet min Maj liste - jeg ved ikke om det er noget jeg gør til en fast ting, men det er nu meget hyggeligt. 

Forresten, har i været forbi hos Michelle? Det burde i, der er altid hyggeligt derovre. 

Hvor er din mobiltelefon? I sengen, eller i min taske. Faktisk er der en god chance for at den er i vaskerummet, eller på badeværelset. Det finder jeg ud af, når quizbattle abstinenserne melder sig. 

Hvor befinder din “signifiant other” sig”? Hahahahahahaha (Undskyld, single-reaktion). Min significant other er i Rødekro. Hun hedder Gerda. Hun er en kat. 

Dit hår? lidt vådt, nyvasket, klar til at blive dullet op. 

Dit humør? Generelt er jeg vel egentlig meget glad (selvom jeg brokker mig en del). Lige nu glæder jeg mig til hygge med to dejlige veninder. 

Din favorit ting lige for tiden? Min seng, jeg er vildt træt for tiden, det er alt den opgaveskrivning. 

Dit mål i livet? At have mit navn stående på en helvedes masse bogrygge, at skrive et filmmanuskript. Også selvfølgelig at være glad for det jeg laver, og der hvor jeg er. 

Det rum du befinder dig i nu? Det eneste rum i min lejlighed. Såeh køkken-alrum-soveværelse-gæsteværelse-værelset. 

Har du nogen ønsker? Må jeg være cheasy? Jeg har tænkt mig at være cheasy. Jeg ønsker, at jeg en dag, kan give min familie, bare lidt af de har givet mig, tilbage. Jeg håber, at jeg kan holde fast i de mennesker, jeg holder allermest af, og hjælpe dem når de har brug for det. Jeg håber at jeg kan vokse (helt) op, og være et ligeså stærkt menneske som min mor. 

Hvor er du opvosket? Lille bitte og dejlige Rødekro. 

Den sidste ting du gjorde? Tog neglelak på. 

Dit tøj? Spraglede slapper-bukser, hvid t-shirt, brin uld cardigan med lapper på ærmerne og mine elskede lyserøde, ødelagte, holdt-sammen-af-tape, hjemmesko. 

Din computer? En fujitsu siemens, som jeg har et meget stærkt had-kælighedsforhold til. 

Favorit farve? Lilla, Grøn og turkis (og blå og rød og orange).

Hvornår grinte du sidst? For et par minutter siden, da jeg faldt i mit eget rod i lejligheden. Alene. Så grinte jeg lidt mere af det faktum, at jeg var flad af grin over mig selv, alene. 

Hvilke planer har du for de kommende uger? Eksamensopgaver i massevis. 

2 kommentarer:

  1. Fedt indlæg - jeg låner muligvis idéen til min egen blog, hvis det er okay med dig? Er også fan af alt der har noget med lister at gøre ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du snupper den bare - jeg har skam også selv lånt den :)

      Slet