onsdag den 22. maj 2013

Kære Heidi,

Du skal huske at spise morgenmad.

Du skal huske at aflevere dine biblioteksbøger til tiden.

Du skal ikke se Criminal Minds lige inden sengetid.

Du skal stå op når dit vækkeur ringer.

Du skal blive færdig med din eksamensopgave i dag.

Og du skal starte på den næste imorgen.

Du skal tage opvasken med det samme, ikke gemme den i 14 dage.

Du skal ikke spise så mange chips.

Du skal genfinde din læselyst.

Du skal lægge penge til side til Irland.

Du skal være bedre til at gøre ting i dag, ikke imorgen.

Du skal ikke ryge ud af vinduet, aftalen var, at det foregår på taget.

Faktisk skal du stoppe med at ryge.

Du skal have en ny telefon, den virker ikke mere, indse det nu.

Du skal huske at tage dine vitaminpiller.

Og sidst men ikke mindst, stay classy! (Hvad? Mit andet jeg ved ikke at jeg prutter, bøvser og bander mere end en havnearbejder).

Kærlig hilsen

Heidi

4 kommentarer:

  1. hahahahaha hvor jeg dog kender den der følelse! :D 'Tag dig nu sammen, lad nu være at spise chips, gå nu lige i seng i ordentlig tid - hvor svært kan det være!'.
    Meget humoristisk indlæg :)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tit er det bare kun et åbent brev til dig selv der virker :)

      Slet
  2. Genialt - tror jeg bliver nød til at skrive et til mig selv;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det virker! Jeg har ikke spist chips, jeg har taget mine vitaminpiller og jeg er næsten færdig med opgaven ;)

      Slet