fredag den 3. maj 2013

Jeg vil bare gern' være rockstjern'

Jeg hoppede i de her basser for lidt siden, da jeg skulle ned at handle. Det fik mig til at føle mig som en rockstjerne fra første skridt (Godt hjulpet på vej af ny (p)læderjakke og store solbriller.






Hele vejen igennem Lidl, var jeg en rockstjerne i min egen lille verden. 

En af de rockstjerner der roder. 



En af de rockstjerner der køber lyserødt toiletpapir, med sød lille ælling på. 


En af de rockstjerner der køber lyserøde roser til sig selv. 


En af de der rockstjerner der spiser æbler, og tager billeder af det. 


En af de rockstjerner der er for doven til at tage billederne om, selvom hun godt ved de er rystede. 

Rebel without a cause! 

En af de rockstjerner der har handlet ind til pølser og kartoffelmos, med en dessert bestående chips og dip, nydt til Ringenes Herre. Alene. En fredag aften.

But a rockstar all the same! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar