onsdag den 1. maj 2013

Is that a gun in your pocket? Or are you just happy to see me?

Flot muskuløs mand træder ind i toget. Flot muskuløs mand spørger mig, om der er plads ved siden af mig. Det er der. Han sætter sig. Han er dælme flot. Vi falder i snak, han er soldat (MAND I UNIFORM!). Vi snakker lidt om løst og fast. Hans telefon ringer, "jeg er nødt til at tage den her."

Han snakker i telefon. Jeg beundrer hans overarme. Han taler om den kaserne han skal arbejde på. Han skal se på bolig i dag. Kirsten* kan først flytte med til december, men det skal nok gå.

Story of my life; Flot muskuløs mand (med gallauniform i skabet) har en kæreste. Great.

Ps. Flot muskuløs mand: Jeg kan flytte med imorgen, hvis du ikke gider vente på hende den anden. Just saying.

Brandmænd, soldater, betjente, you name it. Det er ligemeget. Parkeringsvagter; Nej. Men alle andre uniformer? Tjo hvorfor ik? Og Elvis, Elvis i uniform.










4 kommentarer:

  1. Jeg duer ikke til mænd med trænede kroppe og vaskebræt. Jeg begynder at hyperventilere af mindreværd... Men uniformer er dejlige! ;)¨

    PS: Fjern lige den der lort-captcha, den er pisseirriterende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tør aldrig lukke dem ud af huset, hvis jeg endelig fanger én. De kommer aldrig tilbage.

      Ps. Thy will be done, hvis jeg kan finde ud af det ;)

      Slet
  2. Måske .. Måske er det her det bedste indlæg du nogensinde har lavet.

    SvarSlet