tirsdag den 28. maj 2013

I don't know much, but I know this much is true:

Når du lige har taget neglelak på, så skal du tisse. Og du er sikkert også iført et par meget stramme jeans, eller lignende, med alverdens knapper (og et bælte).

Når du virkelig virkelig virkelig skal tisse (og ikke nødvendigvis lige har taget neglelak på), så styrter du ud på toilettet. Og først på det tidspunkt, kommer du i tanke om, at du har buksedragt på. Det er hårdt arbejde at holde sig OG tage en buksedragt af - Jeg taler af erfaring. Hvad skete der med de der bagsmække der var i gammeldags sparkedragter?

Når du ikke har tid til hyggelæsning, at se film, se veninder og rydde op, så udkommer alle de gode bøger, eller din læselyst vender tilbage. Det er også på det tidspunkt, alle de film du har ventet på, kommer i biografen. Det er også nu (og kun nu) alle dine veninder har tid til at ses. Det er også nu, at din rengøringsvanvid vender tilbage, og du nu kun kan se støv, rod og skidt. 

Når du lige har købt de par sko, du har luret på i flere måneder, kommer de på udsalg en uge senere.
Hvis du har været smart og ventet lidt længere, og de rent faktisk kommer på udsalg inden du køber dem, så er der ikke flere tilbage i din størrelse.

Når du møder "ham den søde fra arbejdet/studiet/Lidl/whatever", så har du spinat siddende i tænderne. Eller du er ude at løbe og sveder som et svin. Eller du har lige spist (meget) hvidløg.

Når du har ventet på en pakke virkelig længe og pakkeposten endelig ringer på hos dig, er du i bad eller du er i gang med at skide.

Når du virkelig bare har lyst til kage, har du lige taget tre kilo på.

Når du har afskrevet al kontakt med det mandlige køn, og affundet dig med din kommende status som gammel-jomfru, står mændene i kø. Problem? Du har ikke barberet ben i et halvt år.

Når du ikke kan sove, og tænder fjernsynet for at finde noget kedeligt at falde i søvn til, viser alle kanalerne krimiserier, thrillers, gysere og dokumentarer om kannibalistiske seriemordere.

Når du bare gerne vil sove, skal du skrive eksamensopgave, læse op til mundtlig eksamen, skrive bacheloropgave og på arbejde.

Når dine veninder ringer midt i eksamensperioden, er du nødsaget til at tage telefonen med et af følgende svar (og lægge på umiddelbart efter):



True story. 



6 kommentarer:

  1. He he, fedt indlæg. Jeg kan nikke genkende til rigtig mange af dem :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for jeg ikke står alene :)

      Slet
  2. Elsker disse små "gifsindlæg", og kan klart følge med i rigtig mange af tingene!
    Synes at du er en super god blogger, og man kan virkelig mærke din personlighed i modsætning til mange andre der følger de diktaturiske (er det overhovedet et ord?) modebloggere!
    Man får sgu helt lyst til at blive ven med dig :D

    Hvordan indsætter du iøvrigt de små giffere ind på bloggen? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Line, du er sød! Tak for de rosende ord - de hjælper i en hård eksamenstid :)

      Med hensyn til de der gifs:
      Jeg finder gif'sene på hjemmesider rundt omkring. Så højreklikker jeg på selve gif'en og vælger åben billede i ny fane/vindue. Så har du et vindue kun med gif'en. Så kopierer jeg webadressen, og tilføjer billedet til indlægget, via den der hedder tilføj billede fra webadresse.

      Jeg håber det gav mening, hvis ikke - så giv lige lyd, så laver jeg en guide med billeder og hele skidtet. Guderne skal vide at jeg søger med lys og lygte efter at lave andet end eksamensopgaver ;)

      Slet
    2. Og jeg er ret sikker på at det er et ord, måske hedder det i virkeligheden diktatOriske - anyways, her må man godt kløjs lidt i sproget :)

      Slet
    3. Jeg forsøger at kaste mig ud i det, mange tak!
      Det er sgu godt at du retter mig, med en eksamen i skriftlig dansk i morgen, så må jeg ikke hate på ordkløvere ;)
      Overspringshandlinger, ahhh <3

      Slet