søndag den 26. maj 2013

Eksamen #6



I dag har ikke været den bedste dag, når man måler den i effektivitet - Jeg har været virkelig effektiv på nettet, men jeg har kun fået læst 5 sider (F E M - jeg kunne jo ligeså godt have ladet være). Jeg har set mig sur på alt hvad der handler om eksamen. Og jeg er ikke klar til at tilgive noget eksamens-relateret. Derfor kan jeg hverken kigge på, eller være i samme rum som mine eksamens-relaterede ting. Summa Summarum; Jeg har pakket bøgerne sammen, og nu laver jeg ikke en skid. 

My Momma must be so proud. 

Jeg har dog taget mig tid til, at lave en lille omskrivning af verdens bedste "jeg hader [indsæt selv navn/ting/sted]" sang:
(Hvis det ikke er eksamen i hader lige nu, kan i sagtens indsætte andre navne, ting og lignende - To stavelser fungerer bedst)


Well, Eksamen is a bitch, 
It's a big fat bitch, 
It's the biggest bitch in the whole wide world, 
It's a stupid bitch,
if there ever was a bitch,
It's a bitch to all the boys and girls.


Monday it's a bitch, 
on Tuesday it's a bitch, 
on Wednesday to Saturday, it's a bitch,
then on Sunday, just to be different,
it's a super, king, kameha-meha biatch!


Have you ever met my "friend" Eksamen,
it's the biggest bitch in the whole wide world,
its a mean old bitch, 
and it has stupid hair, it's a bitch,  
bitch, bitch, bitch, bitch, bitch, bitch


Bitch, bitch, bitch, bitch,
bitch, bitch, bitch, bitch,
it's a stupid bitch, 
Eksamen is a bitch and it's
such a dirty bitch!


Eksamen, is a bitch-cha! 

Og nåh ja, for god ordens skyld, når nu den var en del af sidste semesters eksamenshelvede, så skal i da ikke snydes for det skrigende får: 


1 kommentar: