torsdag den 23. maj 2013

Eksamen #4

Jeg keeeeeeeeeeeeeeeeeeeder mig! Jeg er i gang med slutspurten på den første opgave.

"Jamen Heidi, du sagde da du skulle være færdig med den senest tirsdag?"

Bla bla fucking bla. Jeg bliver færdig i dag. Ja jeg gør så. Jeg vil nemlig se Notting Hill kl. 22, og det må jeg ikke, hvis jeg ikke er færdig med opgaven.

"Ja ja, så tænder du sikker fjernsynet alligevel, og så glemmer du alt om opgaven."

Nej jeg gør ikke, for jeg sidder på læsesal cirka 5 kilometer fra min bopæl, jeg går ikke her fra med mindre jeg er færdig, og her er ikke noget fjernsyn. 

Heldigvis har jeg læst alt det sekundære, jeg har fundet alle de citater, jeg vil bruge, og jeg har allerede skrevet cirka 10 sider - 5 mere, så er den hjemme. 

Now, if you'll excuse me. Jeg har en date med det moderne gennembrud og Henrik Ibsen. (Jeg har også en date med mit fjernsyn klokken 22 - den har jeg tænkt mig at overholde.) - (Også den første med Ibsen, selvfølgelig). 

Ps. Mit hår er ikke fedtet i dag, jeg havde en vejledertid om ba-projektet, så jeg var nødt til at være nogenlunde præsentabel (hvad skete der med telefonmøder?). 

Pps. Jeg er blevet optaget på kandidaten i litteraturvidenskab - under forudsætning af, at jeg afleverer og består mit ba-projekt til september - og det gør jeg, så YAY!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar