fredag den 17. maj 2013

Eksamen #3: Ready, Set, Go!

Jeg har lavet et mål for eksamensopgaven i dag. Når dagen er omme, helst inden kl. 18 - så jeg kan grille med god samvittighed, skal vi have skrevet seks sider, minimum. Jeg siger vi, fordi jeg tydeligvis er mest effektiv, når det er gruppearbejde, så i er alle, kære læsere, kommet i min gruppe. Jeg trækker det største læs, bare rolig. Og så hiver vi lige det 12-tal hjem i fællesskab, ik?

Hvis i har nogle vildt gode pointer om kønsrollemønstret i Et Dukkehjem og det Moderne Gennembrud generelt, skal i ikke tøve med at kommentere.

Her ville jeg havde smidt en masse billeder af min lille eksamensoase ind, men blogger vil (igen) ikke samarbejde, og det eneste billede jeg kan få lov til at smide på, er nedenstående. Men det dækker så heldigvis også min mentalitet omkring hele det her eksamensforløb meget godt. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar