mandag den 6. maj 2013

Det er ikke noget i kalder det, det hedder det.

Reklamen herunder siger: "Vi kalder det overfør tid."

Men jeg kan ikke lade være med at tænke: "Nej, det hedder det faktisk." Hvis nu i havde givet det et eller andet fancy navn, så havde i kaldt det noget. Men det hedder jo bare "Overfør tid" - som i øvrigt er et skide godt koncept, men hvis i vil kalde det noget, så kald det "talk more" eller lignende. "Overfør tid" er ikke særlig kreativt, det er reklamen til gengæld, den første del altså. Og sangen er fantastisk - så langt så godt.

Fantastisk. Af en eller anden grund vil blogger ikke lade mig søge på youtube. Jeg linker til reklamen i stedet - som i sikkert har set 100 gange alligevel. Åh det svære liv en teknisk analfabet lever! 


Reklamen


Dog lykkedes det at finde den fantastiske sang fra reklamen. 

2 kommentarer:

  1. Ha ha! Jeg elsker også at pille diverse slogans/reklameindhold fra hinanden - nogen gange ved jeg simpelthen ikke, hvem der finder på sådan noget(/hvem der ikke lige kørte den gennem tankekontrollen). Min yndlings er nok fra Lego: 'Det bedste er ikke for godt'. Hø. Jeg forstår godt, hvad de vil frem til, men den er simpelthen så tvetydig, at det næsten gør ondt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også at pille slogans fra hinanden. Eller påpege småfejl i reklamerne. Det bedste er stavefejl. Korrektur folkens!

      Slet