mandag den 22. april 2013

We like 'em tall, dark and handsome


Så var det lige man så Heidi prøve at linke til hendes, synes hun selv, forholdsvist sjove tweets fra hendes private Men in Black marathon igår aftes. Det lykkedes selvfølgelig ikke, det gør det aldrig. Men det er også lige meget. 

Jeg afholdt mit eget private MIB marathon igår aftes, og de film fik mig til at genopdage en af Hollywoods, synes jeg, absolut dejligste mænd: Will Smith.
(At det link jeg fandt til filmene havde verdens dårligste undertekster, er en anden sag (det var det jeg ville linke til på twitter). Men filmene var helt okay, og jeg er heldigvis ikke tabt bag en vogn, når det kommer til det engelske sprog).

Høje, flotte og mørke mænd skal ikke gå forbi mig mange gange, og Will Smith skulle nok ikke gøre noget. I min optik er han en af dejligste mænd i Hollywood, og det hjælper ikke på min besættelse, at han tydeligvis er en familiemand med begge ben på jorden. Også virker han altså bare rigtig rar, og som en rigtig mande-mand. Sådan en der siger: "Hold kæft", når du snakker for meget. Sådan en der brøler når han taber i fodbold. En hulemand med hjerne egentlig. Ja, det er sådan jeg kan lide dem. Eller.. Ej, ligemeget - jeg kan bare godt lide Will Smith.














4 kommentarer: