mandag den 1. april 2013

Shoulda Woulda Coulda

Da jeg gik på påskeferie, havde jeg en mental tjekliste:

1. Find på ny problemformulering til bachelorprojektet.
2. Ryd op i skabe, kommoder og lignende.
3. Gør rent. Som i rigtig rent. Ikke en snyde støvsugning. Hovedrengøring.
4. Skriv prøveopgave i fiktionsteori og analyse.
5. Ryd op i garderoben.
6. Puds vinduer.
7. Begynd at løbe igen.
8. Søg litteratur til eksamensopgave i film- og mediesociologi.
9. Begynd på spørgeskema til eksamensopgave i film- og mediesociologi.
.. Og sikkert mange andre ting.

Men i min påske har jeg:

1. Ligget på min mors sofa.
2. Set gamle og dejlige venner til efterskole reunion.
3. Spist masser af chips.
4. Drukket rigtig meget cola.
5. Ødelagt min (og Saras) ryg, da vi transportede 3 kasser øl, 3 kasser sodavand, 3 liter vin, en masse chokolade og plasticservice fra banegården og hjem til mig.
6. Set fjernsyn.

Faktisk har mine mest effektive øjeblikke været, når jeg har rejst mig for at slukke vækkeuret, og da jeg gik en tur med K i dag - en tur som endte på Ks sofa med varm kakao.

Jeg har intet at sige til mit forsvar, for jeg vil ærligt talt ikke forsvare mig, jeg har kun en ting at sige:

Easter Well Spent!

Har i været ligeså ineffektive og dovne, eller giver i mig bare dårlig samvittighed? (For så behøver i egentlig ikke smide en kommentar. Haha). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar